Klarte ikke å vente

snoopy81

Forelsket i forumet
så jeg tok to tester til morgenen idag................de viste begge at jeg IKKE ER GRAVID[:(][:(][:(] Så selv om jeg har prøvd å forbrede meg på det, så er allikevel skuffelsen stor[:(].

Selv om det imorgen som er test dagen, så kommer jeg ikke til å ta noen ny test, det er ingen vits.

Lykke til dere andre rugere, og kommende rugere

Nei nei nei nei [:(] Uff, det var vondt å høre snoopy'n min [:(] Det var jo ikke det resultatet du skulle få vennen
Jeg håper tanta allikevel uteblir og at en senere test vil vise noe annet

Snuppis: skal ikke ta blodprøve, i porsgrunn tar man i utgangspunktet bare en hjemmetest. Så sant det ikke er indikasjon for noe annet.
Regner med tr er rett rundt hjørnet.

ORIGINAL: Serene

uff så leit å høre[:(] den er så vond
sender deg en trøste klem

Uff.. måkke gjør sånt vettu..
Håpe er IKKE ute før hønefossen er kommet[;)] å det å teste for tidelig kan jo gi falskt negatvit resultat!!!

Så ikke gi opp!! dette kan enda gå snuppeluppa!

ORIGINAL: Nesing

Uff, så fryktelig trist [:(]! Skjønner godt at du er mer enn lei deg nå. Det finnes jo fremdeles et mikroskopisk håp, men kanskje like greit å forberede seg på nye runder med forsøk. Sender deg noen store trøsteklemmer og håper dere kommer dere gjennom dette sammen. 

Signerer.

uff, dette var trist [:(]. Selv om man forbereder seg så klarer man liksom ikek og gi helt slipp heller, kjenner den følelsen veeeeldig godt. Jeg håper at en ny rundet gjør susen for dere, masse lykke til [:)]

Takk alle sammen. Må bare manne meg opp for nye runder[:D]

Noen som vet hvor fort avbruddsblødningen pleier å komme-etter noen dager eller?

ORIGINAL: Serene

uff så leit å høre[:(] den er så vond
sender deg en trøste klem

Sender masse klemmer over til deg Dette var kipt[:(] Håper du raskt kan komme i gang igjen[:)]

Takk nesing:)[:)] Håper virkelig at blødningen kommer snart, for det er kjipt å bare gå sånn og vente når man har testa neg. Kan ikke skjønne i det hele tatt at jeg kan være gravid for de testene er jo ganske sensitive, tror ikke en dag fra eller til har så mye å si[:-] Får ringe klinikken imorgen og høre hva vi gjør videre.[8|]

Men uansett takk for all støtten, det varmer[;)]

nei så trist[:(][:(]sender deg kjempe mange trøsteklemmer

Det var trist snuppa, sender over en stor trøsteklem til deg.

ORIGINAL: t.t.h.

nei så trist[:(][:(]sender deg kjempe mange trøsteklemmer

Trøsteklemmer herfra også. (Og så holder jeg fingrene krysset for at du har testet for tidlig..)

Negativ test idag også[:'(] Så har ringt porsgrunn og sagt ifra at det ikke gikk denne gangen.

Uff da [:(] Dette var skikkelig trist vennen [:(] Masse klemmer sendes din vei

Hva sa de når du ringte da? Når kan dere komme i gang igjen? [8|] Dere må selvsagt få tid på dere til å svelge denne kamelen, men så tenker jeg dere er fit for fight for en ny runde som MÅ gi gode resultater!! [;)]

Vil bare si det Faens dritt!![:@] er så teit at noen bare skal slite å slite mens andre sitter livredd på dass å rister med en posetiv test og tenker neineinei... [&:]

Skulle ikke vært sånn... blæææ... bli bare suuuur... [:'(]

Så vil bare sende deg en kjempe klem og si at neste gang skal det gå!!! det skal gå hører du det??? [8D]

Sender over en haug med trøsteklemmer jeg, det skulle jo ikke gå sånn. Jeg begynte å blø allerede på rugedag 9 ved første forsøk jeg...

Takk jenter[:D] Håper virkelig det går vår vei neste gang, men man vet aldri. Livet er ikke alltid like rettferdig har jeg funnet ut[:-]

Den verste dagen var igår, nå går alt så mye bedre, heldigvis.[:)]

Ringte bare og sa at jeg hadde fått negative tester igår og idag, og skulle ta ny test hvis blødningen ikke viste seg i løpet av en dag eller to[;)] Så får vi se hva vi gjør....men ble visst ingen endring på dose eller noe til tross for få egg. Så da får jeg satse på at det bare var tilfeldig og at det ikke skjer igjen. De vet vel hva de gjør tenker jeg[;)][;)]

Ja vi får stole på at legene vet hva de gjør [;)] Fint at du ser lysere på ting i dag, det kommer til å ordne seg uansett skal du se [;)]

Back
Topp