Klarte ikke å vente

Bamsemin

Glad i forumet
ja, da var jeg gravid for andre gang i mitt liv! Jeg hadde tenkt å vente med å ta testen til lørdag da mensen skulle komme, men ja. Hehe, litt utålmodig! Nå er det masse tanker i spinn. Og måtte rett inn på BV forum igjen. Det var veldig god hjelp for meg i forrige svangerskap :) gleder meg til å bli kjent med dere, jenter!

Gratulerer og velkommen :)

ja, da var jeg gravid for andre gang i mitt liv! Jeg hadde tenkt å vente med å ta testen til lørdag da mensen skulle komme, men ja. Hehe, litt utålmodig! Nå er det masse tanker i spinn. Og måtte rett inn på BV forum igjen. Det var veldig god hjelp for meg i forrige svangerskap :) gleder meg til å bli kjent med dere, jenter!

Gratulerer og velkommen tilbake :Heartbigred
Utrolig hyggelig å høre at du ønsket å komme tilbake til oss :) Så håper jeg at jeg ser masse til deg fremover!:Heartred

Gratulerer! Måtte rett inn her jeg og når jeg testet positivt :p Velkommen til oss i oktober :)

Gratulerer ❤️

Gratulerer :D

Gratulerer og velkommen tilbake :Heartbigred
Utrolig hyggelig å høre at du ønsket å komme tilbake til oss :) Så håper jeg at jeg ser masse til deg fremover!:Heartred
Ja, dette forumet syns jeg er helt topp å henge i som gravid! Så blir nok ikke lett å bli kvitt meg:D

Gratulerer :happy: Jeg synes også det er helt topp her inne som gravid. Særlig når det er så tidlig og ikke så mange andre å snakke med det om foreløpig.

Back
Topp