klarte ikke å vente

Temo

Forelsket i forumet
til testedagen i morgen jeg...

JEG ER GRAVID! på andre IVF-forsøk. Det er ihvertfall det en digitale testen sa i morges[;)][;)] Tror ikke helt på det, men gleder meg til å få svar på blodprøven i morgen.

Noen andre som har opplevd å bli overstimulert først en uke etter innsetting? Var det ikke under uttaket, men plutselig blitt det nå, sikkert ifbm med at HCG stiger. Ser ut som jeg er 5 måneder på vei allerede[8|].

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! nå ble jeg glad[:)][:)]

Overstimuleringen merkes dessverre ofte ikke før kroppen merker at en er gravid, og da kan det eskalere kraftig. Det er flere her inne som har vært overstimulert etter positivt ivf forsøk. Fortell det til riksen når du ringer for å få svaret på blodprøven, mulig det må følges opp. Ikke noe farlig altså, mest ubehagelig tror jeg.

Gratulrer så mye!!!!! Ønsker deg et flott svangerskap! Hurra[:)]

åååå gratulere så mye [:D][:D]

1IVF:positiv

Jippi...gratulerer så mye

ORIGINAL: smurfen

Gratulrer så mye!!!!! Ønsker deg et flott svangerskap! Hurra[:)]

tusen takk alle sammen, dere er herlige[;)]

skal ring riksen etterhvert vedr bollemagen (dvs den overstimulerte)

Gratulerer så masse [:D][:D][:D]

Jaaaaaaaaa JIPPI Jaaaaaaaaaaaaaa
Dette var en fantastisk nyhet å logge seg på til[:)][:)][:)]
Gratulerer så mye og tenk NÅ skal DU endelig bli mamma

Åååå.. så gøy!! [:D] GRATULERER så mye med spiren og masse lykke til videre i svangerskapet! [;)]

WOW!!

Gratulerer!! [:D]

GRATULERER KJEMPE MASSE!!!! [:D][:D][:D] Når har du termin? Blir vel like før jul det? Såååååå koselig! [:)]

Gratulerer så mye[:D][:D]

Gratulerer så mye. Så koselig å logge seg inn å lese dette[:D]

Lykketil[:D]

Gratulerer så mye! Kos deg og nyt svangerskapet [;)]

ORIGINAL: Nitho

Åååå.. så gøy!! [:D] GRATULERER så mye med spiren og masse lykke til videre i svangerskapet! [;)]

Gratulerer så mye! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: fano

Gratulerer så masse [:D][:D][:D]

Back
Topp