Klarte ikke å la være ;)

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Var rimelig glad etter timen hos legen i dag. Rusla meg en liten tur på kjøpesenteret siden jeg hadde et lite ærend på apoteket.. Gikk forbi JUNIOR og de hadde 70% på vinterens klær. Tenkte handle noe til snuppa på fire, men eneste jeg klarte å se på var babyklær.. hehe.. gikk ut med REIMAvinterdress str 3 mnd til 70% rabatt :-) Superfornøyd..

Wiii du er jo mer ivrig en mg joo;p hihi.. Så stili! Morsomt å handle;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har gitt bort reimadressen jeg hdde til Ovèdie da hun var nyfødt.. Den var jo KNALLROSA. Jeg har jo følelse av at det ikke blir jente denne gangen så klarte ikke å la være da jeg fant en mørkebrun med lysere stjerner på, temmelig nøytral i fargen for sikkerhets skyld ;) Har jo litt klær fra henne som er nøytralt, men mesteparten er rosa..

Har det blitt 70 % nå? På strømmen eller triaden? Jeg var der på mandag, men det var fortsatt 50 %. Gjett om jeg skal slå meg løs imorgen :D

Har ikke kjøpt noe enda, men skulle gjerne hamstret litt ull på salg. Blir bare å bruke det de første månedene. Veldig koselig å kjøpe de første plaggene, men tror jeg venter til ordinær ul og vet kjønnet.

Det klør i fingrene her også, men lovet samboeren og vente til de magiske 12 ukene er over :P men det er så vaaanskelig!!

Oh! Moro!!!
Her har vi en avtale om å ikke kjøpe noe som helst før etter at vi har vært hos legen og aller helst til vi har bikka 12 uker...
Til og med ikke babynavnboka skal kjøpes før den tid.

Dette kommer til å bli de lengste 4-5 ukene i mitt liv så langt....

Oh! Moro!!!
Her har vi en avtale om å ikke kjøpe noe som helst før etter at vi har vært hos legen og aller helst til vi har bikka 12 uker...
Til og med ikke babynavnboka skal kjøpes før den tid.

Dette kommer til å bli de lengste 4-5 ukene i mitt liv så langt....

Vi har også denne avtalen! Såå kjedelig :P haha.. men vil være mer sikker en nå, er litt tidlig om noe skulle gå galt...

Vi har også denne avtalen! Såå kjedelig :p haha.. men vil være mer sikker en nå, er litt tidlig om noe skulle gå galt...

Vi har nå litt utstyr, som ble kjøpt i USA i fjor. Det skulle egentlig være gave til et par knøtter som kom i fjor, men de ble lagt på en lur plass da vi kom hjem. Og siden babyting er moro, ble det kjøpt nytt... Så da har vi noen slike håndklær med hetter (og ører) og verdens -kuleste- body!

Vi har nå litt utstyr, som ble kjøpt i USA i fjor. Det skulle egentlig være gave til et par knøtter som kom i fjor, men de ble lagt på en lur plass da vi kom hjem. Og siden babyting er moro, ble det kjøpt nytt... Så da har vi noen slike håndklær med hetter (og ører) og verdens -kuleste- body!

Ja vi har etter vår første datter, meeen skal nok lure til meg noe nytt ja:D allerede laget en mappe med navn baby på, der jeg har lagt bilder av ting jeg har sett på nettet som jeg kunne tenkt meg :p

Gratulerer med røverkjøp :)!! Men må bare si at navnet på snuppa di var aldeles nydelig!!!
Takk for det.. hun er oppkalt etter oldemora si som hadde dette som mellomnavn. Tror det egentlig stammer ifra Scottland. 5 eller 6 kvinner i slekta som har hatt det i direkte rekke etter en Scotte som forliste utenfor norskekysten og er en av mine forfedre :-)

Ja vi har etter vår første datter, meeen skal nok lure til meg noe nytt ja:D allerede laget en mappe med navn baby på, der jeg har lagt bilder av ting jeg har sett på nettet som jeg kunne tenkt meg :p

Jeg har mer enn hintet til at det må kjøpes inn Converse i størrelse latterlig liten :P

Jeg har mer enn hintet til at det må kjøpes inn Converse i størrelse latterlig liten :p

Vi fikk faktisk i babygave til vesla, et i str nyfødt og et i str 22 :D

Back
Topp