Klarte bake en mislykka kake...

tiddelibim

Glad i forumet
Verdens enkleste sjokoladekake og jeg klarte da å glemme melka.... HALLO....
Snakka nemlig med mamma i telefonen mens jeg holdt på... Skjønnte ingenting når røra var som en deig..... jaja... Prøvde ha melka i etterpå, men da var det jo ingen luft igjen så nå står kake nr 3 i ovnen. (denne da med melk og luft...) (den tredje fordi jeg lagde en krydderkake å.)
Men nå vet jeg ikke om jeg rekker lage sjokoladetrekk så vurderer sterkt en ferdigpose med sjokoladefyll. Kan noen anbefale en?

er det det de kaller "pregnancy brain"?? hehe, måtte bare le litt men jeg hadde blitt skikkelig suuur om det var meg! er ikke de fra toro ok da?

Flink du har vært da! [:)]
har ikke peiling på sjokoladetrekk,men det hørtes veldig godt ut [:D]

Kake uten melk høre ikke vellykket ut nei[:D]
Jeg synes den sjokoladeglasuren jeg lager selv er bedre enn ferdigposene, og det tar jo like lang tid nesten! Blander bare melis, litt smelta smør, litt kaffe, kakao og litt vaniljesukker til rett konsistens[:)]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Jeg synes den sjokoladeglasuren jeg lager selv er bedre enn ferdigposene, og det tar jo like lang tid nesten! Blander bare melis, litt smelta smør, litt kaffe, kakao og litt vaniljesukker til rett konsistens[:)]

Den hørtes god ut! Og så smelte litt sjokolade og lage eit tilfeldig mønster oppå kako til slutt, gjer kaka litt stilig og [:D]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Troroposen er ikke så aller værst, men enig med at den blir ennå bedre med de ingrediensene over... Akkurat samme jeg har i min glasur :-) men pass på å ikke ta for mye væske i forhold til melis....jeg har gått tom for melis mange ganger nemli.... Lykke til :-)

Jeg kan lage glasur altså. Hadde bare ikke tid.... Men fikk ikke tid til å kjøre innom butikken heller for å kjøpe ferdig... Så da ble det kun krydderkake på målinjen....

Nå er sjokoladeglasuren klar. Så om noen vil ha kake er det bare å komme! [:)][:D][8D][;)][:D][:)]

slo krydderkaken an da? flink du har vært synes jeg, jeg hadde ikke stått opp engang jeg når du var ferdig med kake 2 eller noe [:D]

ORIGINAL: dommett

slo krydderkaken an da? flink du har vært synes jeg, jeg hadde ikke stått opp engang jeg når du var ferdig med kake 2 eller noe [:D]

Jada den gikk ned den! De var så fornøyde at. Bare min kjære var litt skuffet over at det ikke var sjokoladekake... Han er ikke noe krydderkakefan... Men men.. sånn ble det i dag. Han får sjokoladekake når han våkner istedenfor.

Back
Topp