Klart å gjøre meg selv redd

Frk.rose

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
Har nå greid å gjøre meg selv kjempe redd for at dette ikke går denne gangen også. Lovte meg selv at jeg ikke skulle teste for å se etter 3+ på cb digital denne gangen, det var lettere sagt enn gjort å har nå blitt deppa og veldig opphengt i at den kunn viste 2-3 i dag 5+4. Hcg blei målt til 367 for en uke siden(4+4) burde den ikke nå ha vist 3+?
Får ikke tul før tidligst neste uke da det ikke er noe særlig å se før uke 6.
Når fikk du 3+ på din, og er det noen som er ca like langt som meg som ikke har fått den ennå?
Att jeg aldri kan lære å holde meg unna testinga etter første test.....,sukk

Jeg ble også opphengt i å få 3+ så jeg tok en cb digital når jeg like langt som deg +- en dag, men fikk bare 2-3. Hadde da vært på do en time før jeg tok testen og drakk masse så jeg kunne få tatt testen siden jeg var så ivrig på å se 3+, men den viste jo 2-3 og da begynte tankene å surre. Samboeren min kjøpte med en ny test hjem og den tok jeg da på morgenurin dagen etter og da viste den endelig 3+. Tok du testen på morgenurin, eller utover dagen?
Hvis du ikke gjorde det anbefaler jeg å ta på morgenurin, eller vente i en god del timer neste gang du skal ta [emoji4]

Har nå greid å gjøre meg selv kjempe redd for at dette ikke går denne gangen også. Lovte meg selv at jeg ikke skulle teste for å se etter 3+ på cb digital denne gangen, det var lettere sagt enn gjort å har nå blitt deppa og veldig opphengt i at den kunn viste 2-3 i dag 5+4. Hcg blei målt til 367 for en uke siden(4+4) burde den ikke nå ha vist 3+?
Får ikke tul før tidligst neste uke da det ikke er noe særlig å se før uke 6.
Når fikk du 3+ på din, og er det noen som er ca like langt som meg som ikke har fått den ennå?
Att jeg aldri kan lære å holde meg unna testinga etter første test.....,sukk

3+ skal vises fra hCG 2753 mlU/ml. Hvis du har en doblingstid på akkurat 48 timer, så burde din hCG vært 2936 i går. Dvs at du akkurat ville kunne vist 3+.

Men det er absolutt ikke unormalt å ha tregere dobling enn annenhver dag :) Så du kan nok ta det helt med ro etter min mening. Hvis du venter 3-4 dager, så er jeg sikker på at du får 3+. Har du feks. en doblingstid på 72 timer, så vil cbd ikke vise 3+ på deg før på lørdag! Og det er helt normal stigning. Les mer her, normal doblingstid er 48-72 timer de første fire ukene, så blir den lenger.
Link: http://www.baby2see.com/preconception/hcg.html

Jeg ble også opphengt i å få 3+ så jeg tok en cb digital når jeg like langt som deg +- en dag, men fikk bare 2-3. Hadde da vært på do en time før jeg tok testen og drakk masse så jeg kunne få tatt testen siden jeg var så ivrig på å se 3+, men den viste jo 2-3 og da begynte tankene å surre. Samboeren min kjøpte med en ny test hjem og den tok jeg da på morgenurin dagen etter og da viste den endelig 3+. Tok du testen på morgenurin, eller utover dagen?
Hvis du ikke gjorde det anbefaler jeg å ta på morgenurin, eller vente i en god del timer neste gang du skal ta [emoji4]
Tusen takk for svar:)
Tok den på morgenurin så den må ha vært konsentrert.
Skikkelig teit at jeg stresser meg sånn opp pga den testen.

3+ skal vises fra hCG 2753 mlU/ml. Hvis du har en doblingstid på akkurat 48 timer, så burde din hCG vært 2936 i går. Dvs at du akkurat ville kunne vist 3+.

Men det er absolutt ikke unormalt å ha tregere dobling enn annenhver dag :) Så du kan nok ta det helt med ro etter min mening. Hvis du venter 3-4 dager, så er jeg sikker på at du får 3+. Har du feks. en doblingstid på 72 timer, så vil cbd ikke vise 3+ på deg før på lørdag! Og det er helt normal stigning. Les mer her, normal doblingstid er 48-72 timer de første fire ukene, så blir den lenger.
Tusen takk, det hjalp litt på nærva. Håper på 3+ snart og etter det skal det ikke testes mer❤️

Ville ikke stolt helt på disse testene. Jeg fikk 3+ på min og teite meg måtte sjekke en gang til og fikk da 2-3. Ble helt knust. Men så gikk den opp igjen på 3+ dagen etter så må ha vært noe med urinen. Det ble nå ihvertfall baby ut av det :)

Ville ikke stolt helt på disse testene. Jeg fikk 3+ på min og teite meg måtte sjekke en gang til og fikk da 2-3. Ble helt knust. Men så gikk den opp igjen på 3+ dagen etter så må ha vært noe med urinen. Det ble nå ihvertfall baby ut av det :)
Ja huff blir tullerusk av sånt:) gratulerer med baby❤️
Gikk i samme fella sist også, fikk tilslutt 3+ men mista den i uke 11. Lovte meg selv at jeg aldri mer skulle teste etter den 3+ en. Lettere sagt enn gjort, gikk på smellen igjenn.

Har hørt om de som fikk 2-3 med 10x hcg-nivået for 3+, så det ville jeg AVSOLUTT tatt med en klype salt!

Siden den dagen jeg testet positivt, 4 dager over ikm, så har jeg bevisst valgt å ikke teste mer. Gidder ikke å ta sjangsen på å få en svakere strek og ende opp som nervevrak. Sjangsen for at alt går bra er størst, og mister man, så mister man, uansett hvor mye man tester seg for ulike ting. det virker som ulik testing bare gir mer stress, så jeg valgte å lene meg tilbake og måtte bare tro på at en positiv test, uteblivende mens og noen andre symptomer var nok for å tro på at jeg faktisk var gravid . Men altså- jeg tror at du trygt kan legge vekk bekymringene dine, de testene er ganske unøyaktige. Bare søk på forumet her om andre som har fått "feil" på den digitale testen, så ser du hvor vanlig det er

Syntes ikke du skal tenke på det. Jeg gjorde akkurat det samme når jeg var 5+1, og ble skuffa når jeg bare fikk 2-3. Jeg hadde legetime og han ville jeg skulle måle hcg pga tidligere MA & SA. Jeg fikk beskjed om at hcg nivået mitt var på ca 7500 den dagen jeg også testet med Clearblue. Så jeg skjønner heller ikke hvorfor Clearblue ikke viste 3+. Den kan jo umulig stemme!?

Syntes dette er merkelig at den dagen hcg viste 7500 på blodprøver så fikk jeg kun opp 2-3 :smiley-angelic006 Skjønner ingenting jeg..

Syntes dette er merkelig at den dagen hcg viste 7500 på blodprøver så fikk jeg kun opp 2-3 :smiley-angelic006 Skjønner ingenting jeg..

Uvanning av urin, høy forbrenning, hva du har drukket i løpet av dagen etc. Masse som kan gjøre at testene slår ut forskjellig, de er ingen fasit.

Sniker fra august .. stol seriøst aldri på de testene. Jeg fikk 2-3 5+4, målte hcgen og den var over 7000 på kvelden. Fikk målt på sykehuset og fikk svar samme kveld. Prøvde lenge å få 3+, men ga opp. Er 8+0 idag og har sett blinkende hjerte på ul :-)

Jeg gjorde det samme, testet 5+4 og håpte på 3+. Fikk 2-3 og ble veldig redd, men dro til lege samme dag og tok hcg-blodprøve som var på 5400 [emoji28]

Uvanning av urin, høy forbrenning, hva du har drukket i løpet av dagen etc. Masse som kan gjøre at testene slår ut forskjellig, de er ingen fasit.
Skjønner det, men dette var morgenurin, derfor jeg syntes det er så rart :P

Har googlet (oh yeah...lenge lever online orakelet[emoji12]) litt angående CB digital testene og der er det mange som er fortvilet over disse da de ikke viser det de burde. Iht legen min (som jeg var hos i dag) er en strek en strek. Gravid er gravid og en burde absolutt ikke stresse med nivåer osv. Han har tydeligvis aldri vært en gravid, hormonell kvinne[emoji23]

Skjønner det, men dette var morgenurin, derfor jeg syntes det er så rart :p

Jeg erfarte at smu (second morning urin) lagde mye tydeligere streker enn den første på dagen :) Morgenurin er ikke bare morgenurin, spørs hvor mye man drikker kvelden før, hvor mye man må tisse når man våkner osv :p

Fikk 3+ i dag:) nå skal jeg ikke teste mer. Skal aldri mer gå på den smellen der.
Tusen tak for gode svar:)

Back
Topp