Klarsynt

WhiteRose

Glad i forumet
Jeg blir gal av ventingen til innkallelse til forsamtale.. Derfor tok jeg kontakt med ei veninne som er klarsynt i dag for å høre om hu "så" noe.. Og før jeg hadde rukket å spurt henne spm mitt, lurte hun på om det gjaldt graviditet, og om vi hadde prøvd lenge...
Hun kom fram til at jeg mest trolig ble gravid i juli/august og at jeg hadde STOOOR mage i jula!:P så blir spennende å se, å håper virkelig hun har rett!
Vet hun har sett mye riktig før, så håper hun traff med denne og.. Hun så faktisk 2 småttiser!:P

Jeg blir gal av ventingen til innkallelse til forsamtale.. Derfor tok jeg kontakt med ei veninne som er klarsynt i dag for å høre om hu "så" noe.. Og før jeg hadde rukket å spurt henne spm mitt, lurte hun på om det gjaldt graviditet, og om vi hadde prøvd lenge...
Hun kom fram til at jeg mest trolig ble gravid i juli/august og at jeg hadde STOOOR mage i jula!:P så blir spennende å se, å håper virkelig hun har rett!
Vet hun har sett mye riktig før, så håper hun traff med denne og.. Hun så faktisk 2 småttiser!:P
Så spennende da!!!! Håper det stemmer!! Jeg gikk også til healer før siste forsøket og hun sa også at den gangen skulle klaffe og det gjorde det:-)

Åå spennende...var til svigermor som driver med healing og tarot kort.. ba med tenke på et spørsmål deretter trekke ett kort for å få svar. Og jeg spurte jo selvfølgelig om dette forsøket og korte stemt så bra virke som det kommer til å gå..mn det som var sykt da var at etter en liten stund så kom mannen min alså sønnen hennes og fikk beskjed om det samme og han trakk akkurat det samme korte som mæ..:) tilogmed hun fikk frysninger

synes slikt er skikkelig spennende!!:)

Jeg har over mange år snakket med ei klarsynt ca 1 gang i året og noen få ganger oftere. Hun har hatt MYE rett og hun kan virkelig sakene sine. Kunne ha remset opp flere eksempler her, men ønsker ikke legge det ut på åpent forum. Kan ta med noe som har med prøvinga gjøre. Hun har i flere år sagt at jeg får et barn til. Lenge før jeg tenkte tanken om å prøve på et barn til. Jeg har som sagt mistet 3 ganger og det er da umulig vite når første blødningen kommer. Jeg har da ringte henne så fort for å høre om når blødningen kommer. Hun har sagt når blødningen kommer og det har stemt på dagen alle tre ganger. Sist jeg snakket med henne, så sa hun at jeg blir gravid til påske. Og at det blir et desember barn. Dette sa hun i November og det var da ikke planlagt noe forsøk i Danmark. Blir spennende se om vi lykkes i Danmark og hun om har rett igjen da. Jeg tror ikke fult og helt på det for det om hun har hatt veldig mye rett. Lever ikke dønn i troen på at det kommer til å skje, men utrolig spennende er det. :)

Back
Topp