Klargjøring.. er det bare meg ??

LilleLykkeBolla

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Er det bare meg ? :bag:

Har plutselig den siste uken eller de to siste ukene fått ett akutt behov for å begynne å ha alt klart til baby kommer.. ønsker å få vasket klær klar.. finne frem bilstol og vogn.. og ellers bare gjøre alt som må gjøres i huset før baby skulle komme.. gjerne småpirk med huslig ting også, som å fikse en ny hylle eller få ryddet skikkelig i et rom :facepalm:

Kjenner også skikkelig for å snart begynne å få pakket fødebaggen enda jeg bare er 29+4 :playful:

Å kjenner meg stressa for å bli ferdig med alt jeg prøver å skal strikke klart til babyen :woot:

Det er du ikke alene om. Begynner å bli stresset for å få alt gjort, spesielt når bekkenet ikke samarbeider

Har plutselig den siste uken eller de to siste ukene fått ett akutt behov for å begynne å ha alt klart til baby kommer.. ønsker å få vasket klær klar.. finne frem bilstol og vogn.. og ellers bare gjøre alt som må gjøres i huset før baby skulle komme.. gjerne småpirk med huslig ting også, som å fikse en ny hylle eller få ryddet skikkelig i et rom :facepalm:

Kjenner også skikkelig for å snart begynne å få pakket fødebaggen enda jeg bare er 29+4 :playful:

Å kjenner meg stressa for å bli ferdig med alt jeg prøver å skal strikke klart til babyen :woot:

Kjenner meg så godt igjen! Har fortsatt ikke fått kjøpt bilstol selv om den er bestilt gjennom forhandleren vi kjøpte bilen av, og maser på mannen min hver dag nå om han har hørt noe fra de. :hilarious:

I tillegg har vi nettopp kjøpt og flyttet inn i et oppussingsobjekt, som aldri i verden vil bli klart før baby kommer, men det hindrer meg tydeligvis ikke i at jeg og mannen skal få mest mulig gjort innen den tid - innimellom de mange, mange pausene jeg må ta pga dårlig form og et bekken som ikke samarbeider. :p

Og når jeg til slutt hiver meg ned på sofaen for kvelden, sitter jeg en del med hekle/strikke-prosjekter eller planlegger nye før jeg i det hele tatt er ferdig med forrige prosjekt. :rolleyes:

Du er virkelig ikke alene:hilarious:har stellebordet inne på gjesterommet, flatpakket og det klør i fingrene etter å sette det opp:hilarious:

Haha, nei du er ikke alene! Jeg har så lyst til å sette opp senga og vogna og vaske klær osv. Har gitt meg på at jeg kan vente til slutten av mai når fem av seks eksamner er ferdig, da kan jeg starte på forberedelser :hilarious: Mangler kun et par ting å få kjøpt inn, og det blir bestilt etter fredag neste uke :hilarious:

Ånei du, jeg vasket alle klær, sengetøy og gulpekluter på søndag :joyful: da greide jeg ikke mer. var en tur på apoteket å fikk handlet det siste der og - mangler jeg bare litt klær, babynest og bilstol.

Nei du er ikke alene. Selv om vi venter nr 2 og har alt fra før så klør det i fingrene å pakke fødebagen, sette bilstolen i bilen(har satt inn basen) og hente gravidpakkene som vi kan få gratis:)
Har vasket babykleian så det er klart, vugga står klar på stua og vogna er klar:)

Driver å kjøper inn sånn smått til det jeg skal ha med i fødebagen men føler jeg kommer til å glemme noeo_O

Har fått en trang til det i det siste jeg også :p det er jo stas + det går liksom mer og mer opp for meg at vi skal ha en BABY igjen liksom. Har vogn, bilstol, sprinkelseng osv fra 3 åringen. Men har et flatpakka stellebord jeg dør etter å sette opp :angelic: har vaska en del babytøy. Vogna står hos foreldrene mine, den har vi ikke plass til før det er nødvendig :hilarious: men må snart finne frem bilstolen og dobbelt-og trippelsjekke at jeg har koll på alle delene som man kan ta ut etterhvert som barnet vokser :nailbiting:

Samme her! Nesten litt stresset for å ikke ha alt klart. Var på farmasiet å bestilte alt av stellesaker, d vitamindråper og lignende. Må få opp sengen også får jeg heller vente med sengetøy så det ikke blir liggende å støve.

Kjenner meg igjen. Men vi har mye rydde og sorteringsarbeide å gjøre før jeg kan vaske klær og legge ting på rett sted. Vi har startet:nailbiting:Samboer var søt igår kveld og sier han gruer seg til fødsel og tenker mye på den for tiden. Så idag ville han starte planlegge fødebagen:Heartred

Nja... blir vel å kaste sammen innholdet i fødebagen mens riene pågår.. :hilarious: Andre ungen og heeelt avslappet enn så lenge. Men det jeg dog har gjort er å pusse opp vårt soverom og kommende storesøster sitt rom :hilarious: Aner ikke om det bare er fordi jeg fortsatt tenker det er leeenge igjen til fødsel eller om det er «andre barn» syndrom... :p

Du er ikke alene:D Har gjort småinnhandlinger siden jeg fant ut jeg var gravid, men de siste ukene har jeg kjent på "gjøre klar panikk" :p

Kan ikke gjøre så mye praktisk selv pga bekkenløsning, så stakkars samboeren har jevnlig mas rundt seg men klær er vasket og lagt på plass, dyner og sengetøy, vogge og sprinkelseng +++ Så nå har jeg begynt å planlegge pakking/ ekstra innkjøp til fødebagen :)

Kjenner på det samme, veldig trang til å få alt klart nå. Men føler det henger litt på halv åtte her hjemme, et halvoppusset babyrom og ellers et hus som bærer preg av at to voksne og to barn har tilbringet unormalt mye tid hjemme de siste ukene! Ting kommer på plass litt etter litt men tror som flere andre her at jeg satser på å vaske ferdig babytøy og sette alt klart når vi starter på juni.
Savner å være hjemme alene faktisk, føler jeg får mye mer roen til å gjøre ting da! :p

Ja, egentlig. Savner å gå i butikker å kikke etter ting til lillebror, slik som vi gjorde med storesøster! Finne den perfekte vognpynten for eksempel :p

Du er ikke alene om det nei! Har kjent på dette lenge, så nå er alt unntatt noe klær vasket og det eneste som gjenstår er å montere sengen og sette den inn på rommet vårt :hilarious: Og så å pakke fødebagen da. Men listen med hva som skal pakkes er ferdig:p

Ja, egentlig. Savner å gå i butikker å kikke etter ting til lillebror, slik som vi gjorde med storesøster! Finne den perfekte vognpynten for eksempel :p

Hadde gledet meg sånn til å gjøre det... men nå stresser butikker meg bare

Jeg er også der. Men iom vi er midt i oppussing og bare bor der vi bor midlertidig nå kjenner jeg det tar noe av lysten til å fikse ting. Orker liksom ikke å lage til flere ganger! Men koser meg veldig med innkjøp av klær etc. Skal snart å hente en pakke på KappAhl!

Jeg har det meste klart. Mannen satte samme stellebordet for en måned siden og det står klart på badet. Vogn, seng, klær, gulpekluter, vaskekluter, alt er klart. Men nå har jeg arvet det meste da:) men er faktisk veldig godt å ha det klart ellers så hadde jeg vært stressa. Vi har ikke montert bilstolen, det går grensa:) har heller ikke pakka fødebagen. er snart uke 31

Back
Topp