Klarer nesten ikke!!!!

Cindrella

Forelsket i forumet
Ja tittelen sier alt,, er så klar for å fortelle hele verden hva som skjer i magen meeen er jo bare 8+0.. så litt tidlig syns jeg jo. Vi skal fortelle det til familien på mandag når jeg har vært hos legen... men det er jo så himmla lenge til :=)

Flere som er utålmodige, eller har alle sagt det?

Tror det vanligste er å vente til en er over 12 uker på vei. Vi venter med å fortelle familien det til vi er 12 uker, kollegaer og venner får vite det når vi er 14 uker på vei eller mer :) Er 10+4 uker på vei nå, så er bare halvannen uke til 12 uker :)

Her vet stort sett alle i familien det, de fleste på jobb og det gamle forumet vet det :-)

Jeg tror det står "gravid" i pannen min. Her har de som kjenner meg godt gjettet det, og da har vi ikke nektet. Veldig koselig å dele nyheten:) Liker ikke å juge. Måtte også si det til sjefen da jeg er hjemme fra jobb pga mye kvalme. Resten får vite det i uke 12-14.

jo vil egentilg vente til vi er 12 uker men familien får nok vite det neste mandag:=) har også fott spørsmål om når nr:2 kommer. maaase nå siste uken, og ei sa hun hadde drømt om meg med gravidemage heheh :=)

Vi forteller det etterhvert som vi møter folk, hvis vi skal ha besøk eller på besøk er jeg så dårlig at jeg ikke orker å skjule det, aller nærmeste familie fikk vite det i julen, barnehagene til barna har fått hint om det ved levering/henting, Jobben vet det i og med at jeg er sykmeldt og en del andre har også fått vite det. Andre som står meg nærmere vet det ikke fordi jeg ikke har møtt dem etter jul, men skal på tidlig ul i morgen og hvis alt er bra blir det nok å fortelle det til mine beste venninner per tlf :) Er 8 + 3

Vi har allerede fortalt familie og nærmeste venner :) og det er mange det :) og idag så jeg et bankende hjerte på innvendig ul og all bekymringen forsvant :)

Lykke til med å dele denne gode nyheten :)

Her vet det gamle forumet det og bhg til barna + da eldste jenten her for hun lurte på hvorfor jeg var så dårlig. Hun ble ellevill og har fortalt det til mange men denne gangen så bryr jeg meg egentlig ikke om de får vite det tidlig. Håper på å ha besøk for minsten her til søndag å da får min familie vite det, samboeren sin familie vet det. Har å en god del venninner som vet det som jeg er mye med og ikke kan skjule at jeg er dårlig for. Men dette er noe vi ønsker og er klare for å da får reaksjonene være nett hva de vil fra de andre :-):-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Jeg sier det i grunn til de jeg vil. Tar det som det kommer egentlig. Slik jeg har lært i det siste så kan det gå galt senere i svangerskapet også. Så hvorfor ikke glede seg over nyheten når en vil. Om en er 4 eller 6 eller 12 uker??? Nei, jeg er 9+2 og jeg har fortalt det til de jeg vet blir glad på våre vegne. er jo en del av gleden detta og synes jeg. Det å kunne fortelle det.

Hmm .. Er jeg den eneste som gruer meg til å fortelle det ? Jeg kommer til å drøye det så lenge som mulig , jeg har sakt det til søstera mi da å faren har sakt det til si søster ellers så kommer vi til å vente ei god stund til ;). Sist fortellte vi det til de fleste i uke 13 :) men bestefaren min fant det ut på egenhånd når jeg var 30 uker , hadde glemt å fortelle ham det :P

Hmm .. Er jeg den eneste som gruer meg til å fortelle det ? Jeg kommer til å drøye det så lenge som mulig , jeg har sakt det til søstera mi da å faren har sakt det til si søster ellers så kommer vi til å vente ei god stund til ;). Sist fortellte vi det til de fleste i uke 13 :) men bestefaren min fant det ut på egenhånd når jeg var 30 uker , hadde glemt å fortelle ham det :p

Jeg gruer meg også... en hel hau! Gleder meg ikke i det hele tatt! Vet det ikke blir noe voldsom glede fra den nermeste familien her.. Såå den er litt kjip, eller egentlig veldig kjip! Så vi venter så lenge det lar seg gjøre..
Svigerinnen og svogeren min vet det da, da svigerinnen min kunne se det på ansiktet mitt sa hun.. ikke forstår jeg meg på det da men..:p

vaanskelig å holde fred om graviditeten nå ja:P her har besteforeldrene fått vite det, sånn at vi får litt hjelp til baking til snuppas bursdag i helga ;) å arbeidsgiver + en kollega vet d..

Back
Topp