Klarer nesten ikke vente...

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
til ordinær ul...

er du en mammas gutt, eller en pappas jente???

Jeg vil vite NÅÅÅÅÅ .....

Vet hvordan du har det !!! 
Jeg gleder meg stooort til å få vite det jeg også

hehe, godt det ikke bare er meg!!

har du noen spesiell følelse på hva det kan være da??

Gleder meg til ul jeg også, men vet ikke dato enda. [8D] Skal ikke vite kjønnet, synes det er mest spennende slik jeg. Likevel veldig spent på å se den lille der inne. [:)]

har du noen spesiell følelse på hva det kan være da??

Holder en knapp på jente... Men så har vi mange gutter i familien også, så egentlig blir jeg bare forvirret når jeg begynner å tenke på det [8D][:D] !
Utrolig spennende å vente !!!!
Har du noen tanker om hva du bærer på da ?? [8|]

Jeg er også suuuperspent! Sambo snakker alltid om gutten jeg bærer på og jeg snakker om jenta jeg bærer på, hehe! Har en liten følelse av at det kanskje er en gutt, selv om samboer er eneste gutt i en søskenflokk på 4 og jeg har kun 1 søster om det har noe å si?

Jeg er også suuuperspent! Sambo snakker alltid om gutten jeg bærer på og jeg snakker om jenta jeg bærer på, hehe! Har en liten følelse av at det kanskje er en gutt, selv om samboer er eneste gutt i en søskenflokk på 4 og jeg har kun 1 søster om det har noe å si?

De sier det at har mannen mange brødre, så er sannsynligheten for gutt større, og omvendt [;)]
Blir spennende å se om det stemmer [:D][:D]

ORIGINAL: titta81

har du noen spesiell følelse på hva det kan være da??

Holder en knapp på jente... Men så har vi mange gutter i familien også, så egentlig blir jeg bare forvirret når jeg begynner å tenke på det [8D][:D] !
Utrolig spennende å vente !!!!
Har du noen tanker om hva du bærer på da ?? [8|]

Ja, er veldig spennende!! [:)][:D]

alle rundt meg tror det blir gutt utenom mamma.... , men har egentlig ingen følelse på hva det er.

Drømte her en natt at jeg fødet en gutt da [8D] såå... får vente å se om drømmen stemmer [;)]

Hehe, jeg har også drømt at jeg født en gutt, men problemet var at han var ufyselig.. kjempestygg og krabbet fra dag en, og grep tak i puppen min og skulle ha mat lissom [8|] ikke liten, søt og sjarmerende akkurat! Hihi!!!

Jeg gleder meg og! Litt over en måned igjen nå[:D]

Back
Topp