Klarer nesten ikke vente...

Mitos

Glad i forumet
Nå klarer jeg nesten ikke vente til ordinær ul mandag 14. Januar!!! Vi er så spente på om det er en gutt eller en liten jente..gleder meg så til vi skal bestemme navn, og ikke minst..har så lyst å begynne å kjøpe inn ting <3 men har bestemt meg for at jeg ikke skal kjøpe inn ting før oul. Har fått beskjed om at jeg har forranliggende morkake, så kjenner fortsatt ingenting så det gjør det enda mer spennende...alltid deilig å få bekreftelse på at det er liv inni der <3

noen tips til å få tiden til å gå fortere :-p ??

~16+4, termin 21.juni~

Hehe.. Er veldig spennt jeg også, men jeg tenker ikke på det.. Og jeg klarer det faktisk.. :p Er jo eeeevighet til jeg skal.. 22.01 :)
Har ikke kjøpt inn noe jeg heller... Gleder meg:)

Jeg har min første ul time på tirsdagen :-) vi gleder oss kjempe masse å håper de kan se hva det er. Min samboer tipper gutt, men kommende storesøster har bestemt seg for at det er ei lillesøster i magen. hun snakker med og om henne hele tiden;-)

Her har jeg time til onsdag, å jeg er såååååå gira :D
Gleder meg masse, kommer nok til å kjøpe et lite anntrekk tenker jeg,​
Men blir jo unisex da, siden jeg ikke skal vite kjønn.​

Både meg og min samboer har en god følelse på at det er en liten gutt, men hvem kan vite det før man har vert :-) men vi blir nok litt overraska begge to om det sku vêr ei lita prinsesse inni der :-) kjekt blir det uansett...no må den neste uken bare fyyyyke avgårde :-)

Skal i morra jeg :-) grugleder meg :-) er skeptisk om det er to.... Blir spennende å se :-) satser på en :-)

er det fare for to Chaney? Har heldigvis vert på tidlig ul å fått konstatert at det bare er en inni der.. :-) er nok hærlig å få to og, men som førstegangs fødende er jeg gla sett bare er en :-)

Back
Topp