Klarer nesten ikke vente.. :)

*Frk.Rødhette*

Elsker forumet
Ser jo mange av dere har vert på tidlig UL. Å jeg missunner dere litt;)
Tror ikke det er så vanlig her som jeg bor, med mindre det er grunn for bekymring selvfølgelig. Uansett, så er det bare 14 dager igjen til ordinær ul <3
Akkurat to uker!!
Og jeg gleder meg, jeg er så spent! Har hørt hjertelyden, som er fantastisk, men åååh så jeg gleder meg til å se lille baby. Håper alt står bra til inni her, og kaanskje vi kan få vite kjønnet! Og da starter nok innkjøpene for fult, og planleggingen av babyrommet. Åh, som jeg gleder meg!:)

Så nå krysser jeg bare fingrene for at babyen min har det bra, og at alt er som det skal være. Så må de neste to ukene gå fort fort fooort :))))

Gleder meg også til ordinær ul. Har ikke vært på tidlig ul, og heller ikke hørt hjertelyden, så blir spennende. Håper alt står bra til, og gleder meg til å begynne å handle klær og utstyr :) Tiden går fort, og det er ikke lenge til vi får se hvordan det står til inni der! Jeg fikk timen i posten idag, og har om tre uker.

Jeg har allerede kjøpt pittelitt klær jeg da, men det er hvitt ;)
(har jo også mye fra kommende storebror)
Men blir kjekt og starte skikkelig med handlingen:) Satser på at disse ukene går fort før vi skal på ultralyd :)

Skjønner deg godt- jeg har vært på to ul allerede, men kan ikke vente til Oul om tre uker!! :) Men svangerskapet hittil har gått veldig fort, så satser på at de neste tre ukene også gjør det ;)
Har kjøpt bittelitt klær, men i nøytrale farger. Og så har jeg jo alt etter storebror, om det er en gutt som gjemmer seg der inne :)

Skal neste torsdag å høre hjertelyden da, det blir godt. 4 uker siden jeg har sett og hørt babyen, så gleder meg til det :) Heldigvis kjenner jeg små dunk av og til, så jeg vet den er der ihvertfall!

Masse lykke til videre :)

Blir godt og høre hjertelyden igjen da <3
Lykke til, til deg også:)

Jeg har i utgangspunktet mulighet for tidlig ul, men den gynekologen som legen min samarbeider med er på ferie ut august. Så når han kommer tilbake så må han jo komme seg gjennom haugen med henvisninger, og jeg vet jo ikke hvor i rekken jeg kommer.

Men som jeg gleder meg veldig til å se babyen. Og jeg har jo lenge igjen å vente til ordinær ul. 5 uker til. Og ikke fikk jeg noen kontroll mellom første svangerskaps kontroll og ordinær ul. Men de to andre fikk jeg jo i uke 16 for å høre hjertelyden. Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet, for jeg kjenner jo liv hver dag nå.

jeg har heller ikke vært på ul eller hørt hjertelyden så jeg også er kjempespent!! har ul om 3 uker...

Jeg er også veldig spent på ordinær ul. Har ikke vært på tidlig ul, men fikk høre hjertelyden for en uke siden. I går var det to uker igjen til ul. :) Gleder meg utrolig masse!!

Back
Topp