Klarer nesten ikke vente!

Honningblomsten

Forumet er livet
På mandag er det UL tid! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! Lurer på hva det blir! Håper på jente, men morro blir det jammen meg uansett

Glede deg :) syntest det var nesten mer spennende denne gangen :)

Hehe, føler med deg :) Jeg har time en uke etter deg! :D
Hos oss er det samme for oss om det blir gutt eller jente, men etter jeg har fått gutt ønsker jeg meg jente, og omvendt :P Er nysgjerrig på utseende av hvert kjønn, men uansett vil jeg bli glad i alle like mye :)
Nå tror jeg har jente, men galgleder meg til å vite! :D

Jeg skal også på UL til mandag, endelig! Synes alle her inne allerede har vært.
Tror veldig at det er en gutt, så jeg er spent på om magefølelsen stemmer. Og så lurer jeg på hva den endelige terminen blir, selv om mensterminen er bombesikker - og den samme som legens.

Lykke til til oss begge

Imogene skrev:
Jeg skal også på UL til mandag, endelig! Synes alle her inne allerede har vært.
Tror veldig at det er en gutt, så jeg er spent på om magefølelsen stemmer. Og så lurer jeg på hva den endelige terminen blir, selv om mensterminen er bombesikker - og den samme som legens.

Lykke til til oss begge

Hurra for oss! Gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg

Lykke til Unnimamma91 og Imogene Blir spennende å se hva dere får begge to! Gled dere!! Også går det jo forholdsvis fort nå når det er helg da:P 

Gleder meg sammen med deg ! Skal også på mandag !!!

heldig dere er - jeg skal ikke før til torsdag!!! Syns det var såå sent å få ul i uke 19.. Det har vært leenge å vente!! Lykke til!!

Lykke til

Jeg skal til torsdag er da 18 uker, denne uka kommer til å gå sååå seint..

Aprilblomsten skrev:
Lykke til Unnimamma91 og Imogene Blir spennende å se hva dere får begge to! Gled dere!! Også går det jo forholdsvis fort nå når det er helg da:P 

Takk!
Håper denne UL'en er like vellykket som den vi hadde i 2008 <3

23 små timer igjen! Føltes som en eeeeevighet til 14. november da vi fikk brevet i begynnelsen av oktober, og nå er tiden inne!

Lykke til med morgen dagen alle som er så heldige og får hilse på da:D

Det er 12 laaaaaange dager til vi skal hilse på. Jeg hadde lenge gutte følelse-nå vet jeg ikke lenger, men vi har ikke tenkt å vite det før ungen kommer ut uansett denne gangen:D

Håper dere får gode opplevelser alle mann!!

Back
Topp