Klarer nesten ikke å vente til

babydrøm<3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Aprillykke 2016
jul med å fortelle om den store nyheten:)
Har bare lyst å rope det ut :P men er alt for tidlig :(
også har jeg bestilt tidlig ultralyd i november og gleder meg og håper at alt er bra :)

jul med å fortelle om den store nyheten:)
Har bare lyst å rope det ut :P men er alt for tidlig :(
også har jeg bestilt tidlig ultralyd i november og gleder meg og håper at alt er bra :)

Forstår deg godt - hvor langt er du på vei? :-) Jeg tror jeg er rett i underkant av fem uker, og som deg har jeg tenkt å få tatt noen bilder så jeg kan gi det i julegave :-) Gleder meg masse til å dele den gode nyheten

Jeg er glad jeg ikke har planer om å si det til jul. Men jeg er 12 uker i midten av november, og skal på ultralyd når jeg er 11+0. Etter det skal jeg fortelle det til familien. Gleder meg!

Men igjen, det er en utrolig fin julegave! :D

Appen <3

jeg er 4+3 i dag:P jeg kommer nok til å få en time til ultralyd når jeg er 12 uker og for å være helt sikker på at alt er bra før jeg forteller noe :P

Skal på UL neste uke, men forteller ingenting da. Vil ha en ny ul i uke 12/13, åsså forteller vi det til min familie litt før julaften. Svigers får vite på julaften.. :)

Skal på UL neste uke, men forteller ingenting da. Vil ha en ny ul i uke 12/13, åsså forteller vi det til min familie litt før julaften. Svigers får vite på julaften.. :)
jeg har ul 14 november og da er jeg 8 uker også skal jeg bestille en i uke 12 :) enten forteller vi det da eller så venter vi til jul :P

Back
Topp