Klarer lindaen å holde seg???

skytte76

Gift med forumet
Leste en tråd hun hadde svart på igår om at det var det siste innlegget hun la inn som gravid og at neste ble som mamma[:)] Lurer på om hun klarer det[;)] Så avhengighetsskapende dette forumet er så har jeg mine tvil[:D] He he

Med mindre ho ligger på føden nå så deler jeg din tvil [:D]

Jeg forstår ikke hvordan man skal holde seg vekke herfra i alle fall, så med mindre hun er på føden så blir jeg uhyre imponert om hun holder løftet sitt...

Har ikke fått noe mld så jeg trur ikke hu er i gang!

*krysse fingrene*

hmm. tror dere hun er der... hmm.[8|] Jeg sier tvi tvi.. la oss håpe for hennes del..

ja jeg hadde ikke greid det...
men vist hun er på føden så har hun vel ikke noe valg...
har vel ikke datamaskiner der[:D]

He he he er hun ikke på føden så tviler jeg på at hun klarer å holde seg borte [;)]

Huff.. Det er kjempe tungt.. Men jeg holder ut[:D] Jordmor sier at jeg garantert ikke kommer til å komme på timen hennes på torsdag.. Håper hun har rett[:D] Enn med deg da? Hører det er giftemål på gang[;)] Gratulerer[:D]

Skulle ønske denne også ville noe annet.. Men det er visst godt å ligge i mammas mage.. Skjønner nok ikke at det er bedre plass her ute[;)] Eller kanskje den bare gruer seg like mye til fødselen som mammaen gjør.. Åh, så flink du har vært!! Jeg har ikke gjort en shit idag.. Sovet lenge og sittet her.. Har ikke orket å dusje eller kle på meg heller.. *laaat* [8D]

Akkurat nå kan den bare gå som den vil gå.. Bare den setter i gang snart[8D] Den kan godt komme i kveld da.. Samboern har fri helg så det hadde vært en fin måte å utnytte permisjonsdagene hans på.. 2 gratis dager[8D] Men det blir liksom aldri noe mere enn kynnere her.. [:'(]

hm.. Blir det ikke noe hanky panky på deg ikveld, får du prøve å finne den berømte puta ved hælen. Jeg finner den ikke [:@].
Lykke til Lindaen [:)]

Jeg hadde bare 2 cm igår.. Å jeg nekter å gå 3 uker til[:o] Men der er jo lov å håpe[8D] Takk for lykkeønskninger.. Jeg skal tasse meg i dusjen nå før samboern kommer hjem.. Får vel kjeft for den latskapen[8D] Vi snakkes (forhåpentligvis til uka, når jeg har blitt mamma[;)])

Back
Topp