Klarer ikkje slutte :(

Sprettrompa!

Elsker forumet
Eg blir så deprimert hver gang eg trør snop og sukker i trynet. Men eg klarer ikkje styre lystene mine, eg bare må ha det. Vil ikkje, men gjør det fordi om..

Noen som har noen gode tips til hvordan eg kan bli kvitt denne sukkeravhengiheten??

da jeg hadde det sånn anbefalte legen crom (sånn det skrives??) det skal fjerne søtsug, tar litt før lageret blir fullt og de virker, men det hjalp for meg

Lavkarbo er det eneste som hjelper her...

tenkte å prøve det, men eg har jo ikkje peiling på ka som er lavkarbo mat, veit at kjøtt,kylling, egg og smør osv er det. men kan jo ikkje bare eta da. Eg er avhegig av grønnsaker og melk :S

Sprettrompa! skrev:
tenkte å prøve det, men eg har jo ikkje peiling på ka som er lavkarbo mat, veit at kjøtt,kylling, egg og smør osv er det. men kan jo ikkje bare eta da. Eg er avhegig av grønnsaker og melk :S

Kan spise grønnsaker.
Ikke så mye melk helst da.
Men fløte kan du drikke litt av:P

Favoritten min når søtsuget kommer er frosne bringebær med fløte. Blir nesten som is når man moser det litt.

Da jeg hadde søtsug (sikkert ikke så ille ms deg) sørget jeg bare for at det ikke finnes noe i huset og at det er rikelig med frukt... 

Jeg begynte på herballife og det hjalp meg =)

Spise sunnere og dekke opp alle næringsbehova. Da forsvinner mye av søtsuget.
Ikke vær så redd for å ha litt fett i maten.. fett er bedre enn sukker.
Man blir mer mett og holder over lenger tid og man blir ikke så momsete.
Jeg har ikke så sukkersug nå lenger som jeg spiser vanlig mat og lager maten fra bunnen og får i meg vitaminene mine. Før var jeg RAM.. spiste smågodt hver dag.

Back
Topp