Klarer ikke vente..

MrsMeoh

Gift med forumet
Jeg som skulle vente til ul den 8. Juli, men etter blødningen så kjenner jeg at jeg ikke klarer å vente helt til da før jeg får tatt en ul. Jeg har hatt fryseforsøk, og tar relativt dyre medisiner, så greit å vite om jeg skal bruke av de også tenker jeg, surt å "kaste bort" så mye penger om blødningen var fatal.

Kommer til å ringe i morgen, for å prøve å få en time rett etter helga. Om jeg er gravid, så skal det være hjerteaktivitet der etter helga - så da er funnet på ul enda sikrere. Pr i dag så holder jeg på å bli tullerusk av å ikke vite.... :dontknow

Jeg er så spent...

Skjønner deg godt! Lykke til:)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Skjønner deg godt :)
Håper du får time fort

Skjønner deg godt ja, lykke til :)

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Skjønner deg godt, er fælt å gå rundt å bare lure..
Lykke til, krysser fingrene for at du får tidlig UL :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja, det forstår jeg! Skal selv på UL mandag og det går ikke fort nok. Håper det ordner seg på alle måter!

Storesnupp født okt.-11, lille frø ventes 04.02.14.
Fra appen!

Lykke til. Har ikke hatt blødning men skal selv på ul på tirsdag :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg som skulle vente til ul den 8. Juli, men etter blødningen så kjenner jeg at jeg ikke klarer å vente helt til da før jeg får tatt en ul. Jeg har hatt fryseforsøk, og tar relativt dyre medisiner, så greit å vite om jeg skal bruke av de også tenker jeg, surt å "kaste bort" så mye penger om blødningen var fatal.

Kommer til å ringe i morgen, for å prøve å få en time rett etter helga. Om jeg er gravid, så skal det være hjerteaktivitet der etter helga - så da er funnet på ul enda sikrere. Pr i dag så holder jeg på å bli tullerusk av å ikke vite.... :dontknow

Jeg er så spent...
Hvor lang er du på vei? Jeg er 4 +3 når kunne jeg eventuell høre noe? Er kjempe spent :) lykke til :)

Venter på "1" eller "2" mirakler 25 februar <3 <3

Oooh, tenker på deg, snuppah!! Håper på raskt (og positivt) svar <3

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

Back
Topp