Klarer ikke tro på test

Aveane

Andre møte med forumet
Hei, må bare lufte litt tanker jeg er i sjokk.

Jeg og mannen har vært sammen i over 20 år og har for det meste gått uten prevensjon, prøvde å bli gravid av og på i en del år uten at dette gikk.. Fikk et barn ved hjelp av ICSI i 2018. De fant aldri noe spesielt galt med noen av oss, men det ble ICSI.

Har hatt relativ stabil syklus siden ca tre måneder etter fødselen. Nå var mens forsinket og etter halvannen uke tenkte jeg at jeg fikk ta en test da.

Jeg holdt på å gå i bakken, kan dette stemme? Hva kan gi falsk positiv og manglende mens liksom? Etter nærmere 20 år uten prevensjon og jeg nærmer meg 40??
66B324EF-1615-4E30-BBBB-FB36838BA414.jpeg
 
Hei, må bare lufte litt tanker jeg er i sjokk.

Jeg og mannen har vært sammen i over 20 år og har for det meste gått uten prevensjon, prøvde å bli gravid av og på i en del år uten at dette gikk.. Fikk et barn ved hjelp av ICSI i 2018. De fant aldri noe spesielt galt med noen av oss, men det ble ICSI.

Har hatt relativ stabil syklus siden ca tre måneder etter fødselen. Nå var mens forsinket og etter halvannen uke tenkte jeg at jeg fikk ta en test da.

Jeg holdt på å gå i bakken, kan dette stemme? Hva kan gi falsk positiv og manglende mens liksom? Etter nærmere 20 år uten prevensjon og jeg nærmer meg 40??
Vis vedlegget 380262
Gratulerer med en liten spire.
 
Last edited:
Gratulerer så mye :)
 
Åj også skikkelig positiv! Her må man ikke myse og tenke å drømme og legge på litt i det hele tatt! Dere har blitt gravide uten hjelp denne gangen! Ei skikkelig solskinnshistorie! Masse lykke til i svangerskapet!
 
Har vært på tul på noe som i følge mens skulle vært 7+3, men gynekologen mente jeg maks kunne være 5+6… så fostersekk og noe på 3mm med en liten blafring som kunne være et hjerte.. formen ellers er kvalm kvalm kvalm, ny ul om 14 dager.
 
Back
Topp