Klarer ikke tenke på noe annet...

hege 89

Flørter med forumet
Hei hei..
Vi drømmer om en liten spire i nærmeste fremtid men....
Vi prøver og prøver, og jeg syns det tar for laaaaaaang tid..[&:] Blir like skuffet hver måned da testen bare viser en strek.[:(] Men jeg tenker som så,  at jo mer jeg tenker på det, jo mer skuffet blir jeg når testen er negativ. Så hvis jeg hadde klart å ikke tenke så mye på det, og bare vente på at naturen går sin gang hadde det kanskje gått mye bedre... problemet er bare det, at jeg ikke klarer å la være å tenke på det... jeg gleder meg jo så veldig til den dagen testen viser at jeg er gravid... [:)]

noen som har noen tips på hvordan ikke tenke så mye på det... ??
Eller som har det likedan ??

Hadde det likedan da vi var prøvere. Jeg klarte ikke å la være å tenke på det. Og lenge tenkte jeg at jeg kan jo ikke gjøre sånn og sånn for jeg kan jo være gravid. men så tenkte jeg faen heller. Kjøpte billetter til madonna konsert, la planer for fester m.m for jeg kom sikkert ikke til å bli gravid før ut på høsten. Så når det passet som minst ble jeg gravid!! Kvalm som bare det måtte jeg jo dra på madonnakonsert!! hehe... ja sånn kan det gå......

du blir nok snart gravid skal du se!! Men i mens får du legge planer og leve livet ditt!![;)]

Det sa mange til meg da vi slet med å bli gravide..  "Ikke tenk på det, så blir dere gravide"  "Har hørt om så mange som adopterte, og SÅ ble de gravide" osv..

Det hjelper ikke det døyt at andre forteller deg at du må slappe av. Og ik tenke på det..

Vi slet i 7 1/2 år før vi endelig fikk kjenne lykken av å få en positiv graviditets-test..  På det 5.prøverør's forsøket klarte vi det.

Jeg har ingen tips til deg.  Det er som å be en alkoholiker om å ik tenke på alkohol..  Så sterk ønsket jeg meg barn..  at jeg tenkte på det hver dag, opptil flere ganger pr dag..

Når vi til slutt klarte det, så var forskjellen at jeg hadde reisgnert..  jeg var nesten nøytral..  så jeg tenkte nok kanskje ik like mye på det som de andre gangene..   Men det bare skjedde...  jeg bestemte meg ik for å la være å tenke på det..

Lykke til videre med prøvingen!!  Håper dere lykkes snart. :)

Tusen takk for svar og støtte.. [:)]
Det er akkurat sånn jeg tenker også. Jeg må være forsiktig med både det ene og det andre fordi det kan jo være en liten mulighet for at vi har vært heldige..

Jeg har vært hos legen og alt er i orden, frisk som en fisk..
Jeg er nok bare utålmodig..

Er lissom bare så fryktlig klar for å bli gravid når man begynner å prøve, så tar det så lang tid.
Har sett litt på unge mødre og gravide tenåringer på tv. Så når de sier at det var en gang de ikke bruke beskyttelse også skjedde det... Da tenker jeg... gud så urettferdig... men men .. det blir vel etterhver...

I tillegg jobber jeg på småbarns avdelign i barnehagen, og det gjør meg fryktlig babysjuk. [&:] Gud så nydelige de er...[:)]

ORIGINAL: Windy

Det sa mange til meg da vi slet med å bli gravide..  "Ikke tenk på det, så blir dere gravide"  "Har hørt om så mange som adopterte, og SÅ ble de gravide" osv..

Det hjelper ikke det døyt at andre forteller deg at du må slappe av. Og ik tenke på det..

Vi slet i 7 1/2 år før vi endelig fikk kjenne lykken av å få en positiv graviditets-test..  På det 5.prøverør's forsøket klarte vi det.

Jeg har ingen tips til deg.  Det er som å be en alkoholiker om å ik tenke på alkohol..  Så sterk ønsket jeg meg barn..  at jeg tenkte på det hver dag, opptil flere ganger pr dag..

Når vi til slutt klarte det, så var forskjellen at jeg hadde reisgnert..  jeg var nesten nøytral..  så jeg tenkte nok kanskje ik like mye på det som de andre gangene..   Men det bare skjedde...  jeg bestemte meg ik for å la være å tenke på det..

Lykke til videre med prøvingen!!  Håper dere lykkes snart. :)

Tusen takk for god søtte... det er godt å høre at det ikke bare er meg som tenker sånn ..
Men har lissom tenkt at jeg er ung, i god form, frisk som en fisk og samboren min er det heller ikke noe i veien med og han har en sønn på 5 år i fra før... så håpet det ikke skulle ta så lang tid...

Jeg er i svømmehallen en gang i uken med han på 5år, for da er det barnesømming, og der er det ei jeg kjenner som har to veldig tette. Hun sier alltid at jeg må ta det som trening og ikke prøve så hard, for hvis jeg ikke tenker på det skjer det før jeg vet ordet av det.. men jeg klarer ikke la være å tenke på det ...

Jeg skal prøve å være tålmodig..[;)]

Ja det har jeg vettu.. har gått på p piller i to år før vi begynte å prøve... har ikke prøvd ett helt år enda... så får bare vente tålmodig..

Back
Topp