Klarer ikke ta gravid tilskud

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Jeg har kjøpt en pakke med gravid vitaminer som jeg har tatt hver dag. Det er 4 tabletter så en skal ta til dagen, men nå klarer jeg ikke mer:confused: Jeg er så kvalm! Blir dårlig bare med tanken. Tror dere der holder om jeg bare tar en folat tablett?
 
Jeg tar kun folat inni mellom. Blir det for mange piller over lang tid så føles det ut som alt setter seg fast i halsen :p Kjøpte en sånn boks med de småe folat-pillene. De sklir lett ned :)
 
Folat og tran tar jeg, alle de andre greiene er litt overflødig om man har et normalt variert kosthold spør du meg :)
 
Jeg tar bare folat, av og til sånn multivitamin greier om jeg husker det :p tok kun folat med første mann og. Og hun er frisk og rask :)
 
Åhalloo,..takk for påminnelsen! Innså akkurat at jeg har glemt å ta folat den siste UKEN...!
 
Klarer det ikke heller. Tar bare folat og d—vitamin:)
 
Tar bare folat, og muligens omega3 når jeg orker. Ingen vits å spise noe man blir dårlig av.
 
Tror du kan ta bare folat, sikkert lurt å kutte ned til det aller viktigste når du er veldig kvalm.

Jeg tar bare folat og Omega-3. I går spydde jeg hele dagen og fikk ikke ned det heller.
 
Jeg klarer kun å ta folat...
 
Jeg klarer også bare ta folat. Alt er bedre enn ingenting <3
 
Synes også det er vanskelig å ta tablettene for tiden. Men jeg har begynt å ta dem rett etter tannpuss på kvelden. Da er jeg så tørst, at det er lettere å få de ned :) jeg har sånn gravid multivitaminer fra Nycomed, 4 tabletter for dag.
 
Kun folat og b-vitamin. Begge tablettene er ganske små så det går greit. Jerntablettene er så store og smaker så dritt at dem har jeg for øyeblikket kuttet ut.
 
Tar folat, de har jeg fått ned helt siden jeg fant ut at jeg var gravid, tar de etter tannpuss jeg og, for da klarer jeg å drikke litt vann. Så har jeg kjøpt noe vitamin greier da alt skal være i 1 kapsel. Skal prøve å starte på de, siden legen spurte i dag om det gikk bra og ta vitaminer :D så får jeg B12 sprøyte på skinka hver 3mnd :p
 
Sliter selv med å ta tabletter, føler det er ett skikkelig tiltak.. Skal ta 8 tabletter hver morgen..
 
Back
Topp