Har dilla på Sun Lolly med bringebærsmak! Nå har jeg snart spist 10 stk........ klarer ikke kontrollere meg! Kroppen skriker etter mer
Flere i samme båt?
Flere i samme båt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja...’men gulrøtter... HELT koko! Aldri vært så gal etter noe som det akkurat nå. Sender samboer på butikken HVER DAG.. jeg får abstinsenser hahahHar dilla på Sun Lolly med bringebærsmak! Nå har jeg snart spist 10 stk........ klarer ikke kontrollere meg! Kroppen skriker etter mer
Flere i samme båt?
Har faktisk ikke hatt noe cravings, og tviler på at det kommer nå eller senere (?), hehe, litt godt også
Skulle ønske jeg hadde det sånn.. Fremdeles kvalm og uvel, veldig lite som smaker godt..
Akkurat spist en svær god del av vannmelon og drømmer egentlig om mer.. haha..
Har dilla på Sun Lolly med bringebærsmak! Nå har jeg snart spist 10 stk........ klarer ikke kontrollere meg! Kroppen skriker etter mer
Flere i samme båt?
Jeg har hatt dilla på is hele svangerskapet jeg. Friskis og kroneis spiser jeg helt sinnsykt mye av! Kan lett spise en eske av gangen[emoji16]
Hvor får du kjøpt sun lolly nå?Har dilla på Sun Lolly med bringebærsmak! Nå har jeg snart spist 10 stk........ klarer ikke kontrollere meg! Kroppen skriker etter mer
Flere i samme båt?
Hvor får du kjøpt sun lolly nå?
Takk [emoji1] Lett over alt.. men fant til slutt på meny [emoji173] da blir det snart en sverige tur også [emoji85]Funnet dem på Europris og Kiwi hvertfall ellers handler jeg de mest i Sverige (mye billigere der)
Rema har de her ihvertfallHvor får du kjøpt sun lolly nå?
Takk [emoji1] Lett over alt.. men fant til slutt på meny [emoji173] da blir det snart en sverige tur også [emoji85]