Klarer ikke sove. Cravings!

Danseløve

Flørter med forumet
Har sånn cravings på ristet brød med nugatti❤️ og ett stort glass ekstralettmelk ❤️

Noen andre som ligger å sikler etter noe å sette tenna i?

Glad den gav seg hungeren etter rått rødt kjøtt som jeg hadde for litt siden, jernmangel.

Rareste cravings dere har hatt? og har du en teori på hvorfor du fikk det?

Haha -morsomt!

Ingen cravings, merkelig nok!

Nå holder mannen på å bake brød til oss, og nugattien står i skapet. Klar for kveldskosen ❤️ mmmm!

Nå holder mannen på å bake brød til oss, og nugattien står i skapet. Klar for kveldskosen ❤️ mmmm!
Nam, høres godt ut :-D
Jeg har ingen cravings som jeg kommer på iallefall. Var veldig glad i liongryn for en stund siden, gikk litt lei på det :-)

Forrige svangerskap fikk eg en sånn syk lyst, ikke direkte en cravings.Men eg elsket lukta av lagerhallen på jobb :p
Hadde nok noe mineralmangel som gjorde det..Denne gangen er det alt som har jul i begynnelsen av seg, julebrus feks :)

Forrige svangerskap fikk eg en sånn syk lyst, ikke direkte en cravings.Men eg elsket lukta av lagerhallen på jobb :p
Hadde nok noe mineralmangel som gjorde det..Denne gangen er det alt som har jul i begynnelsen av seg, julebrus feks :)

Oh! Julebrus ❤️ Har sykt lyst på en kald glassflaske, meeen, jeg er sta å venter til 1 Desember, DÅh! ❤️ :D

Oh! Julebrus ❤️ Har sykt lyst på en kald glassflaske, meeen, jeg er sta å venter til 1 Desember, DÅh! ❤️ :D

åh, at du klarer det! Jeg sprakk allerede for tre uker siden. Mmm, iskald julebrus på glassflaske :Heartpink

Back
Topp