Klarer ikke slappe av

siiiiiilje

Andre møte med forumet
Okei. Jeg er sikkert bare overnervøs. Men jeg klarer ikke helt å slappe av etter en SA i august. Dog var det veldig tidlig, ca uke 4. Jeg har nå kommet til 4+4 og testa svaaakt positivt forrige søndag. Tirsdagen tok jeg en cbd som viste gravid 1-2. Klarer ikke helt å tro det og fortsatte å ta forskjellige testet frem til fredag. Billigtesten var da blitt sterkere enn de andre dagene. Fortsatt klarer jeg ikke slappe av fordi puppene i dag ikke er ømme lenger. Men de store blodårene på puppene er der enda. Så frustrerende å gå med disse tankene hele tiden. Noen som kan få meg på andre tanker?

Ikke lett det der. Du får prøve å fokusere på at hver dag er du nærmere tolv uker. Min pupper var aldri ømme og jeg har termin om 44 dager.

Jeg er 40+4 og fortsatt symptomfri! ;)
Vel, begynt å få tegn på modning, men puppene mine var ekstremt av og på fra dag til dag, hehe.
Har også hatt minimalt av andre symptomer, men hvis du skal begynne å stresse nå, tenk hvordan det blir etter 12 uker er gått og du påbegynner de 30 andre? :)
Slapp av og nyt det! :)
Hvis kroppen støter det fra seg, var det ikke levedyktig likevel, dessverre...

Hadde lite symptomer selv og det kom en baby ut rett før jul;) prøv å koble av og nyt dagene;) lykke til;)

Back
Topp