klarer ikke slappe av...

firkløver

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
endelig var !!!testene!!! positive :) men så kom det litt blod fre kveld og lørdag.. søndag ingenting samt legen sjekket at alt va lukket der inne.... men så blod igjen på papiret tirsdag... og i dag ingenting igjen... tok ny test og positiv... vet det har lite å si, men... klarte ikke å la hver... :) 

Følger hele tiden med på symtomer... har vært sykt oppblåst, spes på kvelden, pluss hovne bryst..men i dag føler jeg at di ikke er det mer... ååååhhh... blir sprø av meg selv!

Hadde SA i januar, og denne babyen er så etterlengtet etter lang prøving! 

;( noen som har hatt det som meg eller er jeg bare en gal dame :)?

Jeg har det litt på samme måten. Jeg hadde en SA i uke 7 i 2011 så en MA i uke 9 (var bare noen celler) også i 2011. Nå er jeg endelig gravid igjen nesten 1 år siden MA. På lørdag fikk jeg bitte litt lyst brunt på papiret og masse smerter hele natten, men ikke noe blod. Jeg var hellig overbevist om at jeg mistet, men søndag var alt normalt igjen. Går å kjenner etter hele tiden om det er noen forandring. Det er jo ikke noe vi får gjort med det uansett så det er jo egentlig ikke noe poeng å bekymre seg, men det er umulig å la være.
Jeg håper vi klarer å slappe av mer etterhvert. Jeg skal på ul 26.11. så da håper jeg at jeg får roet meg litt etter det.

Lykke til! 

Jeg har det litt på samme måten. Jeg hadde en SA i uke 7 i 2011 så en MA i uke 9 (var bare noen celler) også i 2011. Nå er jeg endelig gravid igjen nesten 1 år siden MA. På lørdag fikk jeg bitte litt lyst brunt på papiret og masse smerter hele natten, men ikke noe blod. Jeg var hellig overbevist om at jeg mistet, men søndag var alt normalt igjen. Går å kjenner etter hele tiden om det er noen forandring. Det er jo ikke noe vi får gjort med det uansett så det er jo egentlig ikke noe poeng å bekymre seg, men det er umulig å la være.
Jeg håper vi klarer å slappe av mer etterhvert. Jeg skal på ul 26.11. så da håper jeg at jeg får roet meg litt etter det.

Lykke til! 

Back
Topp