Klarer ikke slå sammen Tfk vogna!

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
Får bare vippet den sammen i håndtaket og ryggen der med de spennene på siden, men å få lagt ned det hjulet foran slik at det ikke står, det skjønner jeg ikke?![&:]

Og en annen ting: når jeg bruker mygnettingen så er det store gløtter på sidene - den finnes jo ikke LITT tett en gang![&:]
Hva er vitsen med integrert mygnett når det ikke har noen funksjon?![&:]

på handlekurven er det et "håndtak" som du drar i. Da ruller de bakerste hjula seg frem til det fremste. Og viss du vil ha av hjulene så trykker du i midten av hjulkapselen. Husk å ta av håndbremsene før du gjør det på de bak! [:D] Forsto du og det var det du lurte på`?

Du må dra i det håndtaket nede på kurven. Skjønner?

Myggnettingen er litt håpløs ja, kunne vært løst enkelt med et par trykk-knapper eller noe. JEg har bare kjøpt et vanlig myggnett til de dagene med mest veps om sommeren, det duger fint.

finnes det ikke bruksanvisning til slike vogner? Jeg fikk med en hel bok til min Emmaljunga..

kurven er nok bare "klipset" fast i de hakkene som er under...

min vogn er 08 mod. har ikke sånnt integrert...har bare vanlig. ,litt stort men...

ORIGINAL: Fever

min vogn er 08 mod. har ikke sånnt integrert...har bare vanlig. ,litt stort men...

Har også 08-modell og der er det integrert i kalesjen........

ORIGINAL: Fever

Det er ikke integrert i bagen, kun i sportsdelen, men mener å huske at det følger med til bagen...

Jeg har aldri hatt problemer med myggnettingen... Åpner glidelåsen helt så går det bra...

Du må ta tak i håndtaket på kurven og trekk den opp så kurva løsner. Da blir den flat.
Husk når du setter den sammen igjen da, at du setter foten oppå toppen av kurva og trykker den ned mot bakken så den låser seg[;)]

Back
Topp