SeptemberSurprise
Forelsket i forumet
I dag skulle jeg i åpen barnehage med min lille, og jeg hadde INGENTING å ha på meg som ikke viste ALT eller gjør at jeg ser ut som en søppelsekk med ben. Hell i uhell så var det stengt i dag og jeg slapp og røpe meg.... Jeg hadde bestemt meg for at jeg måtte jo bare si det... jeg har jo så stor mage og ikke tjukk andre steder!!:P Nå må jeg bare passere 12 mnd sånn at jeg slipper å stresse sånn hver gang jeg skal treffe noen jeg kjenner;)
Noen kles tips dere? For jeg begynner å føle meg ganske så teit i svære tunika! Jeg har så korte ben! Pleier alltid å ha belte i livet når jeg har store topper, men da popper jo magen frem;) Tenker å bestille UL den 15 (11+2), for deretter å avsløre det til de nærmeste hvis alt står bra til der inne.
Noen kles tips dere? For jeg begynner å føle meg ganske så teit i svære tunika! Jeg har så korte ben! Pleier alltid å ha belte i livet når jeg har store topper, men da popper jo magen frem;) Tenker å bestille UL den 15 (11+2), for deretter å avsløre det til de nærmeste hvis alt står bra til der inne.