Klarer ikke skjule magen lenger!! Tips!??

SeptemberSurprise

Forelsket i forumet
I dag skulle jeg i åpen barnehage med min lille, og jeg hadde INGENTING å ha på meg som ikke viste ALT eller gjør at jeg ser ut som en søppelsekk med ben. Hell i uhell så var det stengt i dag og jeg slapp og røpe meg.... Jeg hadde bestemt meg for at jeg måtte jo bare si det... jeg har jo så stor mage og ikke tjukk andre steder!!:P Nå må jeg bare passere 12 mnd sånn at jeg slipper å stresse sånn hver gang jeg skal treffe noen jeg kjenner;)

Noen kles tips dere? For jeg begynner å føle meg ganske så teit i svære tunika! Jeg har så korte ben! Pleier alltid å ha belte i livet når jeg har store topper, men da popper jo magen frem;) Tenker å bestille UL den 15 (11+2), for deretter å avsløre det til de nærmeste hvis alt står bra til der inne.

hvis du fortsatt får på deg de gamle buksene kan du jo ta de, en jakke med en litt løs topp inni også et pynteskjerf som går nedover magen i jakkeåpningen. Eller en sånn litt lang cardigan som ikke har knapper foran, vet ikke hva det heter, men som bare henger ned liksom, istedet for jakken. Da blir det jo litt volum foran uten at det synes veldig. Som en forandring fra tunika kan du jo ha en sommerkjole som er litt vid.. men det går jo litt for det samme.

Tihi, må bare le litt av deg hehe.. "når du passerer 12 mnd" hihi, da har du nok enooorm mage ja!! Skjønte hva du mente da! ;)

Ja, magen kan komme fort den, men tror man bare må være litt forberedt på at man vil se ut som en søppelsekk med ben et par mndr.. Med mindre man vil røpe det og bare la magen strutte.. Husker det var veldig vanskelig å skjule selv med førstemann.. Den poppa fort ut!

Denne gangen har jeg jo ingen mage enda, er jo tidlig for meg.. men er oppblåst så det holder da.. føler meg ikke fin altså.. Gleder meg også til å få vise den fram og til å fortelle det, men det er en stund til enda ;)

Jeg har kjøpt noen nye bukser på HM, liker best de som er slimfit, men magen har vokst litt. Og til 99 kr stykket i høstens nye farger slo jeg til :) Da kan jeg fortsatt vise at beina er normal størrelse :) Så har jeg noen skjorter som er litt vide rundt magen, og med et av de fine skjerfene/sjalene de har i butikken dinglende rundt halsen - så er d bare jeg som ser forskjell..., enda...

MrsNina skrev:
Jeg har kjøpt noen nye bukser på HM, liker best de som er slimfit, men magen har vokst litt. Og til 99 kr stykket i høstens nye farger slo jeg til :) Da kan jeg fortsatt vise at beina er normal størrelse :) Så har jeg noen skjorter som er litt vide rundt magen, og med et av de fine skjerfene/sjalene de har i butikken dinglende rundt halsen - så er d bare jeg som ser forskjell..., enda...

Er det mamma-bukser??
Her takler jeg ikke noe som strammer rundt magen (pga kvalme/oppkast) men skulle så gjerne hatt noen nye bukser.. 

I dag tok jeg rett og slett på meg en litt vid kjole med empireliv og en cardigan over. Ellers bruker jeg vanlige bukser med litt vide gensere/skjorter over.

Jeg har "heldigvis" tjukk mage fra før av, så jeg sliter ikke med noe sånt! Jeg ser bare ut som jeg at lagt på meg (noe jeg også har;-)). Så når "fleskemagen" min vblir hard, DA går det nok oppgir meg at jeg er gravid :-D

Nei, dette er vanlige bukser. Men d er litt strech i dem, og litt "høyt liv", fungerer på meg for en stund ihvertfall :)

begunner å slite selv! for en uke siden hadde jeg null mage! men denne uken har den bare kommet for fullt! sliter veldig å med å finne noe å ha på :S

Back
Topp