Klarer ikke søtt!!!

1rosa+spire?

Glad i forumet
Jeg klarer virkelig ikke noe som smaker søtt :( klarer ikke lukta av sjokolade en gang :( blæææææ og a likevel har jeg fa*** i meg gått opp 4 kg alt !!!!!

åiiii.

Men det snur fort :P
hihi. jeg har gått ned 5 kg i det siste jeg, å ELSKER Sjokoolade å dundersalt, men burger ÆSJ!!!

Jeg klarer virkelig ikke noe som smaker søtt :( klarer ikke lukta av sjokolade en gang :( blæææææ og a likevel har jeg fa*** i meg gått opp 4 kg alt !!!!!
Du har sikkert en guttebass i magen hehe ;) jeg var saltsyk med Aron og søtsugen med Angelica ;) hehe

Du har sikkert en guttebass i magen hehe ;) jeg var saltsyk med Aron og søtsugen med Angelica ;) hehe

Mmmmm, nå fikk jeg lyst på saltstenger :p

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

jeg er heller ikke sugen på godteri, spiser ganske sundt og ha rmasse energi::) men salt sørlandschips d e godt d!:D

Jeg klarte ikke lukten eller smaken av sjokolade med Emilie heller... Men denne gangen er det alt søtt... Blæææ!!! Men holder meg da sunn uten det hehe

Blæ, hakke lyst på noe jeg :p Eller kanskje milkshake kanskje når jeg tenker meg godt om. Men hadde jeg drukket den om jeg hadde fått? Neppe ;)

Haha ja kansje jeg venter en guttebass denne gangen <3 hehe spiller ingen rolle bare jeg får holde babyen og ta den med hjem fra sykehuset om minimum 30 uker hehe :)

Vakkert! Enig så enig :)

Hihi <3 ja Emilie kom jo i uke 29 og vi fikk ta ho med hjem 10 dager føre termin :) Da var hun sterk nok og klarte spiste alle måltide på flaska :) Selv om vi oxo ammet litt etter flaska <3

Herregud, kjente eg ble misunnelig nå! Har spist MASSE snop idag :( vanskelig å la vær, når det står en stoor skål på jobb og i tillegg har jeg vært på besøk og fått servert enda mer digg! Kommer nok til å blir en hval hvis ikke kvalmen kommer snart :)

Kanskje like greit? Har det rett i nærheten jeg. Men har ikke drukket det på evigheter. Milkshake er jo det eneste som er etandes der i tillegg til mc flurry ;)
Ja egentlig :) hehe
Eg er heilt enig! mc flurry og pomfri (til nødens) er det einaste eg har kjøpt der noken gang :P Kan og vere fordi eg har cøliaki :P Men uansett, likar ikkje burgera noke særlig :)

Ja egentlig :) hehe
Eg er heilt enig! mc flurry og pomfri (til nødens) er det einaste eg har kjøpt der noken gang :P Kan og vere fordi eg har cøliaki :P Men uansett, likar ikkje burgera noke særlig :)
Liker burger om jeg lager de selv. Eller sånne andre når jeg er full. Men det begynner å bli en stund siden ;)

Jeg har ikke fått noe avsmak på noe enda, men ingen spesielle lyster heller. så spiser stort sett det jeg pleier ;) men spiser uhyre lite godteri fra før da ;)

Back
Topp