1rosa+spire?
Glad i forumet
Jeg klarer virkelig ikke noe som smaker søtt
klarer ikke lukta av sjokolade en gang
blæææææ og a likevel har jeg fa*** i meg gått opp 4 kg alt !!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har sikkert en guttebass i magen heheJeg klarer virkelig ikke noe som smaker søttklarer ikke lukta av sjokolade en gang
blæææææ og a likevel har jeg fa*** i meg gått opp 4 kg alt !!!!!
Du har sikkert en guttebass i magen hehejeg var saltsyk med Aron og søtsugen med Angelica
hehe
heheheMmmmm, nå fikk jeg lyst på saltstenger
Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
Vakkert! Enig så enigHaha ja kansje jeg venter en guttebass denne gangen <3 hehe spiller ingen rolle bare jeg får holde babyen og ta den med hjem fra sykehuset om minimum 30 uker hehe![]()
Vakkert! Enig så enig![]()
Milkshake fra mac'ern. Mmmmm.å, no fekk eg lyst på milkshake og! Eg orka ikkje tanken på noke snop neste, blir heilt kvalm![]()
Milkshake fra mac'ern. Mmmmm.![]()
Kanskje like greit? Har det rett i nærheten jeg. Men har ikke drukket det på evigheter. Milkshake er jo det eneste som er etandes der i tillegg til mc flurryHer omkring har vi ikkje McDonals3,5 tima til nærmaste
hehe
Ja egentligKanskje like greit? Har det rett i nærheten jeg. Men har ikke drukket det på evigheter. Milkshake er jo det eneste som er etandes der i tillegg til mc flurry![]()
Liker burger om jeg lager de selv. Eller sånne andre når jeg er full. Men det begynner å bli en stund sidenJa egentlighehe
Eg er heilt enig! mc flurry og pomfri (til nødens) er det einaste eg har kjøpt der noken gangKan og vere fordi eg har cøliaki
Men uansett, likar ikkje burgera noke særlig
![]()
Liker burger om jeg lager de selv. Eller sånne andre når jeg er full. Men det begynner å bli en stund siden![]()