Klarer ikke holde kjeft

JanneJenta78

Forumet er livet
Heisann [:)]

Når fortalte dere venner og kjente at dere var gravide?? Samboern min og jeg bestemte oss for at vi ikke skulle fortelle før etter 3 mnd, men siden jeg ikke klarer å holde kjeft, vet nesten hele familien det nå, samt et par venner. Er jo så spennende så en vil jo gjerne fortelle ALLE det! Er så morsomt når en får positive tilbakemeldinger! [:D]

Har ikke sagt det på jobb enda...vil vente til etter ferien i juli. Er i fin form, så jeg trenger ikke "skjule" noe heldigvis.

Er jo redd for SA, så har liksom prøvd å ikke si det til alle..men jeg er et svakt menneske [;)]

Vært morsomt å hørt hva slags erfaringer dere andre har [;)]

hehe..det skjønner eg veldig godt! kjekt med slike nyheter!! vi har sagt til heile familien,men kun pga at eg har vert veldig kvalme! men er såvidt begynt å si det utad..men eg vil styre det selv til kven,slik at familien har munnkurv egentlig!

Alle på jobben (eller gamle jobben slutta i går) vet det og jeg kommer til å informere i hverfall produksjonsjefen på den nye jobben min i morra. De nærmeste i familien vet det og de beste vennene våres vet det... men no bryr jeg meg egentlig ikke noe om det kommer ut for jeg er ganske sikker på at det kommer til å gå bra[:D]

Kun nærmeste familie og ei venninne som vet det. Vi koser oss med vår lille hemlighet vi, så forteller vi det litt etterhvert. Jeg tror det går bra med oss denne gangen også, men siden jeg er meste hjemme om dagen treffer jeg ikke mye folk[:D]

Den nærmeste familien vet det, et søskenbarn av meg og to kolleger på jobben. Har tenkt å vente med å fortelle det til flere (inkludert mine venninner, de tror jeg venter på pørverør no[;)]). Vil vente til det har gått en liten stund til før venninnene mine får vite det. Vil vente til etter sommerferien før jeg forteller det til sjefen(ene) på jobben.

Har ikke sagt det til noen ennå vi,ikke legen engang.
Vil ikke si noe før etter vi har vert med lege først,også synest jeg det blir så mye mas fra folk at jo lenger jeg får vente jo mindre mas blir det

vi har sagt det til en del av familien, men ikke alle! :)

Regner med å fortelle det til sjefen snart, og resten av familien! er så sinnsykt kvalm og dårlig, så hvis noen ser meg skjønner de det uansett! bedre å si det da! :)

Sist venta jeg til jeg var 3 mnd på vei og da sa jeg at jeg aldri mer skal drøye så lenge med å fortelle det! :)

Eg hadde heller ikkje tenkt å sei det før 12 veker, men sia det lyser ut av heile meg at eg skal ha baby, gjekk det berre fem veker før familiane vore fekk vete det [:D]

Så finner eg stadig gode grunnar til å fortelle det til den og den og den.. vennen, så har ein stor hemmelighet med ganske mangen no [:)]

Er så kosliiig!

Meste parten rundt meg vet det allerede. Fortalte det til nærmeste familie, og de sa det rundt til alle. De gleder seg så vanvittig til å bli besteforeldre. I tillegg siden jeg driver med idrett på høyt nivå, så måtte jeg fortelle det til mine lag venninner. Er fortsatt fullt aktiv med idretten

6w4d [:)]

Foreldre våre og broren min, og ei vennine og kjæresten hennes veit det.
Men vi vil vente til ca uke 12 med å fortelle det til resten...

Ja også vet de 2 jeg jobber for det da!

Vi klarade inte att vara tyst vi heller...
Jag berättade för mina föräldrar som blev så glada för att bli besteföräldrer att de berätta för mina syskon och blivande kusiner (søskenbarn), berättat för min sjef og nærmaste vänner.
Kjæresten började berätta för de närmaste och sen till de flesta han snakker med...  tycker det blev litt too much, man vet ju aldrig när det är så tidigt.. men det ska nog gå bra [;)]

Vi har sagt det til besteforeldre og ingen flere. Skal vente til over ferien!! Synes det er veldig koselig med en hemmelighet.

Hehe, så godt å høre at det ikke er bare meg![;)] Mamma (eller bestemor blir det vel) er enda verre enn meg..så hu har sagt det til en del vi kjenner..så hu skal vel få lov å ta et par telefoner igjen hvis det ikke går bra[&:] 

Bare glad folk synes det er stas jeg..hadde ikke taklet å se familie og venner med skuffede ansikter trur jeg.

Må si jeg synes dere som klarer å holde på det er kjempeflinke!! All respekt til dere[:)]

Back
Topp