Klarer ikke helt å forstå at jeg er gravid..

Mammatil1håperpå2

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
det er litt surrealistisk... vet ikke om det er mest fordi jeg har gått x antall år uten svangerskap og egentlig hatt et ønske om det eller om det er fordi alt skjedde så fort eller at det bare er det at jeg vet at jeg lett mister i MA/SA.. i dag skulle jeg fått TR på besøk, men jeg visste for flere dager siden at hun ikke kom til å komme.. likevel har jeg liksom gått å tenkt og trodd at hun kommer likevel...

Sånn tenker jeg også! Har ikke gått opp før meg heller, føler bare alle disse symptomene jeg har er liksom fordi det feiler meg noe. Men jeg er en uke på overtid nå og TR er enda ikke kommet og har fått flere positive tester, men klarer ikke helt å skjønne enda at jeg faktisk er gravid. Dette er jo første gangen så vet jo ikke hva man har i vente eller hvordan det egentlig skal kjenne ut siden jeg ikke har noe å sammenligne med heller.
For hver gang jeg går på do må jeg sjekke papiret for å se om det er noe blod. Har heldivis ikke oppdaget noe enda. Å får håpe det holder seg slik :)

Krysser fingrene for at alt går bra med deg også og at vi begge får en kjempe fin julegave i Desember <3

Kjenner veldig på det jeg også. Klarer ikke å forstå det, og samtidig er jeg kjemperedd for å begynne å blø. Håper de neste ukene går fort!

Det er veldig surrealistisk... men mest av alt fordi jeg ikke har noen spesielle tegn med unntak av problemer med å sove, litt murringer og blir fort sliten, men det er liksom ting jeg kan leve med :)

Tror ikke helt på det eg heller. Går nok ikke opp før meg før jeg event ser at det er noe som lever på ul . Selv om kroppen skriker gravid.

Back
Topp