zeero
Betatt av forumet
Misforstå meg rett her, vi er veldig glade for at det er en spire i magen altså.[emoji175] Ble først gravid i sept/okt og vi var helt i ekstase begge to og gikk med humøret på topp hele tiden, var veldig lykkelige og gledet oss sånn. Men så hadde jeg en SA i november og var da i uke 7. Var selvfølgelig et stort sjokk for oss begge og det var så utrolig trist. Nå er jeg så heldig at jeg er blitt gravid igjen og er ca 4+4. Problemet er bare at nå klarer vi ikke å glede oss sånn vi gjorde sist og det syns jeg er så trist[emoji21] Frykten for å miste igjen er større enn gleden over å være gravid igjen. Vi er som sagt selvfølgelig glade for positiv test igjen, men er ikke det samme i det hele tatt denne gangen[emoji53] Har ingen symptomer bortsett fra ømme pupper, så ønsker meg fler symptomer som jeg kan "kjenne på".
Noen som har noen gode råd til meg/oss ang dette? Skal ta HCG i uke 8 (men det er jo evigheter til) og vi har tenkt å bestille TUL. Når er det best å ta den hvis vi vil se hjerteslag osv? Dette ble langt men er bare meg og samboer som vet om spiren, så har ingen andre å snakke med det om..[emoji175]
Noen som har noen gode råd til meg/oss ang dette? Skal ta HCG i uke 8 (men det er jo evigheter til) og vi har tenkt å bestille TUL. Når er det best å ta den hvis vi vil se hjerteslag osv? Dette ble langt men er bare meg og samboer som vet om spiren, så har ingen andre å snakke med det om..[emoji175]