Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer ikk endre statusen under nicket. Hos meg står det "håper spiren sitter i pp4" Dette er jo to pp siden. Klarer ikke redigere det. Hos andre står det f.eks "gift med forumet","forelsket i forumet". Hvordan endrer jeg det?
Nei. Jeg mener under bildet mitt. Under ditt bilde står det administrator. Under mitt står det "håper spiren sitter i pp4". Klarer ikke få det bort.Hei,
jeg ser du fant ut av det![]()
Nei. Jeg mener under bildet mitt. Under ditt bilde står det administrator. Under mitt står det "håper spiren sitter i pp4". Klarer ikke få det bort.
Nå har jeg akurat klart å endre mitt. Men i de fem månedene før det har det ikke vært noe som heter egendefiner tittel. Så det har vært noe galt med noen sin. Har hørt om andre også.Finner ingenting som heter egendefinert tittel i rullgardinen? :/
Har endret noe på innstillingene dine nå. Kan du skjekke igjen?Finner ingenting som heter egendefinert tittel i rullgardinen? :/
Står ikke nå hellerHar endret noe på innstillingene dine nå. Kan du skjekke igjen?
Står ikke nå heller![]()
Har endret noe på innstillingene dine nå. Kan du skjekke igjen?