Klarer ikke dy meg :P Måtte bare kjøpe!

Kan du gi en idiotforklaring på shopping på ebay.. Med hvordan kjøpe nytt og billig eller gratis frakt??

Stilig tøy forresten :-)

Kjempe stilig! ! Farlig å sitte på nette å shoppe xD Blir ofte litt mer enn man hadde tenkt :P Vertfall med meg !

Tviler på det..da jeg er ganske flink på nettet..men svikter med en gang det blir noe engelsk..

Prøvd ebay.no? ;) Der står mye av det på norsk. Norske priser ol. Du må søke på engelsk da, men du kan jo bare gå etter kategorier. Paypal er dog bare engelsk.

Du må opprette en konto der inne www.ebay.com så står det resgister øverst i venstre hjørne. Så er du i gang :) Da må du fylle ut all info. Du må også ha en paypal konto. Dette åpner du på www.paypal.no . Der legger du inn kortet ditt som du ønsker å betale varer med.
Da er du set to go:) Super enklet og super moro!!! har handlet på ebay i maaaaaange år nå :) Kjempe moro:) Finner jo ALT der inne:)

De var kule :D

Et lite tips når du viser frem ting fra ebay, legg ved linken ;)

Nå skal ikke jeg ha jente tøy, men elsker å kikke på ebay :D:D:D:D:D

Jeg skulle lage meg konto der her en dag, så sto det at email adr mi allerede var registrert, trykte på at jeg hadde glemt brukernavn da, for kunne ikke huske å ha registrert meg der, å da får jeg mail:"Dear også eksens navn !" &%¤% Ringte han og det var visst leenge sia han hadde laget den konton og ikke huska han passordet .. :/ Får jeg ikke registrert meg på noen måte jeg da ??

Amy .. Jeg aner ikke..spør noen med mer peiling.. :-)

Men jeg tror jeg fikk det til.. Så jeg har shoppet til gutta hjemme nå.. Bare litt dumt at mannfolket henter posten om dagen :-P

Jeg skulle lage meg konto der her en dag, så sto det at email adr mi allerede var registrert, trykte på at jeg hadde glemt brukernavn da, for kunne ikke huske å ha registrert meg der, å da får jeg mail:"Dear også eksens navn !" &%¤% Ringte han og det var visst leenge sia han hadde laget den konton og ikke huska han passordet .. :/ Får jeg ikke registrert meg på noen måte jeg da ??

Du har jo en glemt passord funksjon. Ellers må du bruke en annen epost adresse bare :)

Du har jo en glemt passord funksjon. Ellers må du bruke en annen epost adresse bare :)
Ja, men han huska ikke svaret der heller :/ Men fikk høre jeg kunne lage ny epost, så nå har jeg gjort det og fått laget meg konto ! :) Meen .. Skjønner ingenting alikevel :p Kan man bare bestille en og en ting om gangen ?? Da jeg legger en ting i handlekurven, finner jeg ikke ``fortsett å handle``noen steder ? Bare gå til pay pal...

Ebay er farlig ;)

Back
Topp