Klarer ikke å ta helsesøster seriøst lenger.. (samme som på generellt forum)

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Hun blir jo ALDRI fornøyd med vektoppgangen til JR!
Denne gangen hadde han gått opp 300g på 15 dager - og hun avbrøt meg da jeg fortalte henne om vekta og sa at Nei, det var ikke godt nok..
Hun var bare sur og frekk mot meg!

Nei, nå gidder jeg ikke mer!
Skal ringe å si at jeg krever å få en annen helsesøster, for den de har gitt meg virker ikke!

Uff, det er ikke noe bra det der... Jeg hadde ringt ned å byttet.
Lykke til Fiorelina, håper du finner ut noe[:)]

Hvorfor må jeg være så plagsomt sjenert når det gjelder sånt!![:'(]
Jeg VIL jo ha en ny, men liker ikke å ringe til sånne "kontor-greier"[:(]

ååå blir forbanna jeg!![:@] De skal jo liksom være til HJELP og OPPMUNTRING da og ikke omvendt!! Kan godt ringe for deg jeg, Fiorelina!!! [:)] Du må ikke godta dette, helsestasjonen og helsesøster skal være der for å hjelpe og støtte deg, og der svikter det grovt...

Håper du finner mot til å bytte!!![;)] Lykke til!!

DUMME; DUMME; helsesøster!!!!!! [:@][:@]
Har tydeligvis ikke bedre ting å gjøre enn å tråkke på deg!!
Vet det er kjipt, men jeg hadde byttafør jeg hadde blitt deprimert av hele grea!
Masse lykke til....ta den tlf du så skal du se hvor deilig det er etterpå![;)]

Skriver det samme her som på Generellt forum, da[;)]
ORIGINAL: ~Fiorelina~

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Har ringt!!

Hvordan gikk det? Fikk du bytte?

Snakka med ei kontordama - hun skjønte at jeg ikke kunne fortsette å gå til en helsesøster som gjorde meg så stressa at eg mista melka til JR
- Så hun skulle snakke med sjefen sin der inne, og enten så skulle de bytte helsesøster for meg, eller så skulle iallefall sjefen hennes ringe meg tilbake
Blir nok en ordning nå, ja

Snakka med ei kontordama - hun skjønte at jeg ikke kunne fortsette å gå til en helsesøster som gjorde meg så stressa at eg mista melka til JR
- Så hun skulle snakke med sjefen sin der inne, og enten så skulle de bytte helsesøster for meg, eller så skulle iallefall sjefen hennes ringe meg tilbake
Blir nok en ordning nå, ja

FLINK DU ER!!!!!!!! *klappe,klappe*

ORIGINAL: Chill24
FLINK DU ER!!!!!!!! *klappe,klappe*

Takker!!

ORIGINAL: mamma_20

Men: jeg trenger hjelp. Jeg har lastet med disse søte "our baby is 3 months and 5 days old" osv.. hvordan får jeg lagt men inn her, og hvordan får dere inn bilde her??[:-] disse figurene, eller "tidslinjen"... forandrer de seg etter hver dag som går eller må jeg laste ned på nytt hele tiden??

Se her: http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=9193

Så bra!!! Da skal du nok se du får ei anna...[;)]
300g på 15 dager er jo bra da!!![8D]
Fikk beskjed om at etter 3mnd'er skulle vektøkninga være på 150g...
Og det stemmer jo bra på JR det da!!![:D]

Syns det er HELSUPERT at du endelig får deg ny helsesøster!

Back
Topp