Klarer ikke å slutte..

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
.. å kjøpe garn! Kan snart åpne egen garnbutikk jo :p
Såååå mange oppskrifter/idéer/planer, sååå liten tid :joyful:
Jeg må seriøst bli flinkere til å starte/fullføre de planlagte prosjektene mine, og noen UFOer (Uferdige Objekt) :rolleyes:

Flere? :)
 
Har samme problem :hilarious:
4 ting på pinnene av gangen og altfor mye garn :hilarious:
 
Hehe.. Ja, er nok ikke så uvanlig at vi strikker hamstrer opp store garn lagre. Selv har jeg mange store smartstore esker full med garn :hilarious:likevel kjøper jeg nesten alltid nytt når jeg skal starte på nytt prosjekt:rolleyes:
Men...
Jeg har faktisk klart å tatt meg sammen siste mnd og fått fullført 3-4 gamle UFOer, stikket teppe av nesten alt restegarn jeg hadde liggende og begynt å strikke julegaver ut av garnlageret. Er hjemmegående i permisjon i vente av fødsel, så mye strikketid :hilarious:

Jeg skriver strikkedagbok, var i grunn den som inspirerte meg å ta frem ufoene mine for å fullføre de. God å få huket de av :)
 
Hehe.. Ja, er nok ikke så uvanlig at vi strikker hamstrer opp store garn lagre. Selv har jeg mange store smartstore esker full med garn :hilarious:likevel kjøper jeg nesten alltid nytt når jeg skal starte på nytt prosjekt:rolleyes:
Men...
Jeg har faktisk klart å tatt meg sammen siste mnd og fått fullført 3-4 gamle UFOer, stikket teppe av nesten alt restegarn jeg hadde liggende og begynt å strikke julegaver ut av garnlageret. Er hjemmegående i permisjon i vente av fødsel, så mye strikketid :hilarious:

Jeg skriver strikkedagbok, var i grunn den som inspirerte meg å ta frem ufoene mine for å fullføre de. God å få huket de av :)
Tror nok det er et av kjennetegnene til en strikker, ja ;)
Har vel 5-6 sånne smartstore-esker selv, pluss en hengende hylle-greie fra IKEA, pluss pluss pluss :hilarious:
Jeg ble nettopp ferdig med en UFO, holder på med enda en nå.
Skal kjøpe meg "Bullet Journal for Knitters" når den blir lagt ut for salg (i oktober tror jeg), da skal jeg ta en skikkelig gjennomgang av det jeg har, skrive ned UFOer, planlagte prosjekt osv osv. Tror det blir bra :)

Teppe av restegarn var ingen dum idé, det tror jeg jeg også skal gjøre :) Bare gjøre ferdig et par andre uferdige prosjekt først :p
 
Kjenner ikke problemet enda dessverre. Nettopp begynt å strikke, så er litt for fersk i gamet enda :D Men det er gøy da :D
 
.. å kjøpe garn! Kan snart åpne egen garnbutikk jo :p
Såååå mange oppskrifter/idéer/planer, sååå liten tid :joyful:
Jeg må seriøst bli flinkere til å starte/fullføre de planlagte prosjektene mine, og noen UFOer (Uferdige Objekt) :rolleyes:

Flere? :)

Hahaha JAAA meg også :hilarious:
Nå har jeg 3 ufoer som jeg har bestemt at bare MÅ gjøres ferdig før jeg kan begynne på noe nytt. Kjøpte garn for senest 1,5 uke siden :hilarious:
 
Hahaha JAAA meg også :hilarious:
Nå har jeg 3 ufoer som jeg har bestemt at bare MÅ gjøres ferdig før jeg kan begynne på noe nytt. Kjøpte garn for senest 1,5 uke siden :hilarious:
Tror jeg har 3 ufoer liggende jeg også.. Og la opp til noe nytt i dag også :hilarious:
Til mitt forsvar så gjorde jeg ferdig 2 ufoer forrige uke da :joyful:

Bestilte garn til noen bestillinger jeg har fått i dag, klarte faktisk å la være å slenge med litt garn til meg selv :D #stolt
 
Samme her, er helt krise. Har en vegg full av garn!
Det er jo så gøy å planlegge og kjøpe inn garn! :Heartred Synd strikkinga ikke går unna like fort som innkjøpene blir gjort :happy090
 
Samme her! Har hatt kjøpestopp i år, og det har fungert ganske greit. Kjøpte 400 gram da jeg var i Lisboa i sommer, og 300 gram til et teppe. Også sitter jeg igjen med ca 100 gram etter et bestillingsprosjekt. Så 800 gram på et helt år er helt innafor, syns jeg!

Men ja. Om jorda skulle gå under har jeg nok garn å ta av...
 
Samme her! Har hatt kjøpestopp i år, og det har fungert ganske greit. Kjøpte 400 gram da jeg var i Lisboa i sommer, og 300 gram til et teppe. Også sitter jeg igjen med ca 100 gram etter et bestillingsprosjekt. Så 800 gram på et helt år er helt innafor, syns jeg!

Men ja. Om jorda skulle gå under har jeg nok garn å ta av...
Jeg starta med kjøpestopp i år jeg også, klarte faktisk å holde meg til april :hilarious: Etter det har det bare tatt av igjen :rolleyes: Meeeeeen nå! Nå tror jeg at jeg har alt jeg trenger til julegaver, så det blir ikke mer i år. Bortsett fra garn til et temperaturteppe da, har skikkelig lyst til å lage et neste år :happy: Så da skal det bli det siste jeg kjøper inn, og så skal jeg prøve meg på kjøpestopp i 2020 :D
 
Huff, ja. Kjenner meg veldig igjen. Men har ikke hatt energi til å strikke så mye enda. Men har dog en garasje full av diverse andre hobbysaker også. Tegne- og maleutstyr, skrapping, flere esker med ull til toving, silkemaling, div håndarbeid og diverse :hilarious: Det var en tid da dagene hadde noen timer til overs. Men nå er det full guffe frem til termin:wideyed::wacky::joyful:
 
Huff, ja. Kjenner meg veldig igjen. Men har ikke hatt energi til å strikke så mye enda. Men har dog en garasje full av diverse andre hobbysaker også. Tegne- og maleutstyr, skrapping, flere esker med ull til toving, silkemaling, div håndarbeid og diverse :hilarious: Det var en tid da dagene hadde noen timer til overs. Men nå er det full guffe frem til termin:wideyed::wacky::joyful:
Skjønner hva du mener :)
Før hadde jeg mye mer tid til hobbyer, nå er jeg heldig hvis jeg får til et par ullsokker og en vaskeklut i uka :hilarious:
De andre hobbyene er det bare å glemme :rolleyes: Kun tid til 1 hobby av gangen :p
 
Herrigud jaaa, for mye garn og prosjekter :hilarious:
Følte meg flink satt og rakk opp igjen noen av dem som jeg veit ikke kom til å fullføre :hilarious:
 
Oh yes. Jeg er skikkelig yarn addict og klarer ikke gå forbi nøster i fine farger og kvaliteter. Har så mye garn og har handlet så mye på den lokale garnbutikken at jeg får ekstra rabatt i forhold til stamkunde rabattenlaughing6
 
Garn avhengig her også../
 
Back
Topp