Klarer ikke å skjule graviditeten lenge denne gangen!

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Jeg er kjempeoppblåst, og det ser ut som jeg er langt på vei! Sikkert noe med at dette er tredje gangen, og magemusklene er litt slappe fra før, men selv med løse klær ser man en liten kul!

Så får bare vente på når folk spør :p

Jeg er litt tung i shortsen fra før så jeg får ikke en kul sånn sett. Men er bra oppblåst og orker ikke vanlige buksene mine. Tok på en mammabukse og det ser IKKE bra ut under genseren :-0 Gleder meg til kula blir litt stram :P

Samme her, er ikke noe strek kan du si,men er så oppblåst at jeg føler alle kan se mage allerede :/
Jaja, håper jeg kan vente med å si noe til de 3 magiske mnd er gått ;)

Jeg fikk mage kjempefort med nummer 1, men jeg er liten av vekst og da går magen raskt ut sies det. Spent på hvor lang tid det går før jeg må skifte buksestørrelser denne gangen.

Jeg fikk sjokk for et par måneder siden da jeg fant ut at magemusklene bruker 7 år etter fødsel på å trekke seg skikkelig sammen!

Blir spennende å se hvor lenge jeg kan holde dette hemmelig for familie, venner og kolleger :laughing002

Her kommer jeg til å slite kraftig med å holde dette skjult ;o
Fra jeg mistet til jeg var gravid igjen tok det 4-5 uker, så tydelig kul på magen nå 4+1 uker på vei.. Er selvsagt fordi jeg er oppblåst, men hadde ikke trodd det skulle bli slik ;o glad jeg kan gjemme kulen under fleesklær og lignende ^^

Back
Topp