Klarer ikke å skjønne at jeg er gravid......

diddle

Betatt av forumet
Flere enn meg som nesten tror de drømmer?
Er i kjempegod form, og kun litt småkvalm av og til, er helt annerledes denne gangen.......så da blir man jo litt smårar og tenker om det ikke går likevel og alle de tankene der....:-( huff man klarer liksom ikke helt å tro at alt skal gå smertefritt...

Skjønner hva du mener. Først var målet å nå 12 uker, så oul. Kjente ingenting så var sikker på at det kom e negativ beskjed. Ei uke før ul begynte jeg å kjenne noe, men da ble jeg redd for at babyen er syk. Det er først nå jeg klarer å slippe av siden jeg kjenner henne sparke hver dag :) og i morgen er jeg 23 uker. Tenk at legene da vil gjøre alt for å redde henne hvis det skulle skje noe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg syns og det er helt uvirkelig. Gleder meg sånn til å finne hjertelyden med angelsound, da blir jeg litt roligere. Nå analyserers alt, og en dag med lite kvalme gir panikk...

Jeg klarer heller ikke helt å skjønne at jeg er gravid. Har så lite symptomer at jeg nesten blir litt redd. Er litt mer trøtt enn vanlig, er litt oftere sulten og har litt ondt i puppene. Dum som jeg er higer jeg etter kvalmen som aldri kommer.. hehe, vet jeg bør være glad for at den ikke dukker opp. Skal på ul i morgen, så får jo svar da på om det er noe levende inni der.

Jeg klarer heller ikke helt å skjønne at jeg er gravid. Har så lite symptomer at jeg nesten blir litt redd. Er litt mer trøtt enn vanlig, er litt oftere sulten og har litt ondt i puppene. Dum som jeg er higer jeg etter kvalmen som aldri kommer.. hehe, vet jeg bør være glad for at den ikke dukker opp. Skal på ul i morgen, så får jo svar da på om det er noe levende inni der.
Lykke til i morgen :)

Jeg syns og det er helt uvirkelig. Gleder meg sånn til å finne hjertelyden med angelsound, da blir jeg litt roligere. Nå analyserers alt, og en dag med lite kvalme gir panikk...

når tenkte du å høre på den?
jeg har og en slik..husker sist gang så turte jeg ikke å lete før etter uke 12 hvis jeg ikke fant den

det er uvirkelig for meg og..og det går ikke helt knirkefritt nå heller...
null symptomer her og.. er 9 uker i morgen...

når tenkte du å høre på den?
jeg har og en slik..husker sist gang så turte jeg ikke å lete før etter uke 12 hvis jeg ikke fant den
Jeg tror nok jeg kommer til å prøve en ett par ganger i uken fremover. Har let at noen fant den i uke 8, men livmora mi ligger så langt bakover pga endoen så jeg hører nok ikke noe på lenge enda. Har bestemt meg for å ikke bli stressa om jeg ikke finner den før etter uke 12, om jeg klarer det gjenstår å se :) fant du den med en gang du prøvde sist?

Da har jeg vært på ultralyd og sett ett bankende hjerte ♥ :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hurra, så bra!! En fantastisk følelse !!

Jeg tror nok jeg kommer til å prøve en ett par ganger i uken fremover. Har let at noen fant den i uke 8, men livmora mi ligger så langt bakover pga endoen så jeg hører nok ikke noe på lenge enda. Har bestemt meg for å ikke bli stressa om jeg ikke finner den før etter uke 12, om jeg klarer det gjenstår å se :) fant du den med en gang du prøvde sist?

nei tror det gikk et par dager...jeg hadde den ikke helt der den skulle :P
da vil jeg og prøve å kanskje finne den til helga...

sånn har graviditetene vært her også. Null symptomer, dermed småstresset og overanalyserende mor. Så har bestilt privat ul i uke 12-13 for å være sikker på at alt er bra..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

jeg har ikke prøvd enda :p tør ikke...
tror jeg venter en uke til hvertfall.. til etter UL på onsdag
har du funnet den
Nope !!! Gud som jeg gleder meg til jeg finner den, man vet jo liksom aldri om det er liv inni der og alt føles så usikkert. Du blør ikke mer?

Nope !!! Gud som jeg gleder meg til jeg finner den, man vet jo liksom aldri om det er liv inni der og alt føles så usikkert. Du blør ikke mer?

ikke siden onsdag :)
så venter i spenning på ultra..3dager igjen...

M

Masse lykke til i morgen!!! :) <3

Skjønner det ikke jeg heller.. En ting er når hodepinen holder på, og brystene er helt forferdelige, men så fort det roer seg får jeg smått panikk.. Det er jo slik jeg skjønte det var noe galt sist..
Men! Jeg håper og tror at 2014 er vårt år jeg, jenter :D <3

Back
Topp