Klarer ikke å lyve!!!

katy80

Flørter med forumet
I dag va æ litt tidlig å hentet sønnen min i bursdag i barnehagen, kjenner mora litt fra før. Da æ kom sa hu: "Bli me ut å ta en røyk da!" Æ ble så paff at æ mumla noe om at æ hadde slutta, så ser hu på mæ og smile, du e gravid du. Æ klarte ikke å si noe, kjente at æ ble helt rar i ansiktet, å sa, ehhh nei. hahahah, æ ser d på dæ, du e ikke no flink t å lyg du. Æ skjønne ikke kordan folk klare å lyge folk rett opp i ansiktet sånn, æ har ikke sjans.

samme her [:)] Begynner nezten å stamme og klarer ikke være naturlig i det hele tatt... skal bli deilig å kunne begynne fortelle litt etter uke 12 altså[:D]

har heldigvis ikke fått direkte spørsmål, men når noen spør hvor vi er i prosessen så må jeg snu meg vekk, se ned i bakken når jeg svarer ...  hadde jeg sett på dem tror jeg at de hadde sett at jeg løy.

hehe, meg å, begynner å rødme jeg, når jeg juger.. hehe, ikke avslørende i det hele tatt[8D]

Hehehe.. Jeg er også sånn. Ble derfor avslørt av noen kompiser av sambo bare noen dager etter vi fikk positiv test. Jeg fikk også den kommentaren rett i fleisen "Du er gravid du!"

du er ikke alene om å ha det sånn med lygingen altså klarer det virkelig ikke,.,

er bare et eneste stort glis jeg hvis noen spør, og det går IKKE å gjemme det, så er ikke så god på å lyge jeg heller vist[:D]

Jeg synes det er litt "småfreidig" at folk spør/påstår så direkte ang. graviditet... Alle skjønner vel at folk vil holde det hemmelig! Å hvis en har misstanke om at noen er gravide som en kjenner litt, så HOLD KJEFT!!!!! [8D] Det hadde iallefall jeg gjort![;)]

Sånn er det her også! Søster, bror og svigerinne har alle tre gjettet det. Da klarer jeg ikke å lyve. Men det er jo så vanskelig når man får direkte spørsmål..
Sist gang gjettet lillesøster det også og spurte meg direkte. Jeg sa at jeg ikke var gravid, men så måtte jeg ringe henne da hun hadde dratt for å fortelle at jeg hadde løyet. Jeg grein og grein for at jeg hadde løyet for min egen søster iksom[8|] Hormonell ja..

Jeg klarer fint å lyge om graviditeten.[:)] Men det er fordi denne gangen så vil vi virkelig holde det hemmelig. Sist gang så fikk noen nære venner vite at jeg var gravid i uke 8, og da viste plutselig alle det.[8|] Så denne gangen skal vennene våres ikke få glede av å fortelle alle det, for det er det vi som skal.[:)] Litt irrritert på de fra forrige gang.

Her har ingen spurt, det syns jeg de kan vente med til jeg har stooor mage[8D] Kommer til å fortelle det etter ultralyd 11+1[:)]

Back
Topp