Klarer ikke å holde meg til budsjett!

I år får guttungen på 2 år en elektrisk traktor til 2499 kr men den er både fra meg, min mamma og min stefar :) valgte å kjøpe den til han i år for han har mast etter en sånn traktor i godt over 1 år nå :p
Mast siden han var 10 mnd, da? :p (Skjønte hva du mente, altså, fikk bare et litt festlig syn på netthinna av en snakkende baby :))

Mast siden han var 10 mnd, da? :p (Skjønte hva du mente, altså, fikk bare et litt festlig syn på netthinna av en snakkende baby :))

Var rett rundt 1 år han begynte å løpe hen til de store trøtraktorene i lekebutikken og han ville så gjerne ha den :P og i sommer så prøvde han lille broren min sin elektriske og siden det så har e hatt lyst å kjøpe en sånn :) men skjønner at man får et festlig syn :P

Ebay og tilbud er mine beste venner ;) Nå mot jul er det jo mye tilbud i butikkene her også. Ser bare nå på torsdag her så skal amfi ha sin berømte jentekveld med åpent til 24.00. Da er det mellom 30-50% rabatt på de fleste butikkene ;)

Skjønner deg jeg, er sånn selv.
Men her har jeg holdt meg til summen på 2000 som vi hadde avtalt.

Nå er det snart jul og vi må handle julegaver til barna våre! :)
Jeg elsker å gi de gaver, og synes de får så lite gjennom året.
I år har jeg og min kjære blitt enige om at vi skal ikke handle for mer enn 1000 til dem... Jeg har allerde sprengt det budsjettet med bare tankene på hva jeg vil kjøpe. Minste har jo bare arvet leker og eldste ønsker seg jo hele leketøysbutikken.
Så hvordan klarer dere å holde budsjettet deres? :)
Jeg vil jo gi mine barn hele verden, og jeg blir litt som en unge på leketøysbutikken.
Sånn egentlig hadde de trengt klær :p
Gi de noe de virkelig vil ha, ikke mye forskjellig. De setter mer pris på det om det er færre ting. Mange ting og mange pakker mister de interessen for å åpne om det første de åpner er veldig spennende

Gi de noe de virkelig vil ha, ikke mye forskjellig. De setter mer pris på det om det er færre ting. Mange ting og mange pakker mister de interessen for å åpne om det første de åpner er veldig spennende

Kjøper ikke noe de ikke blir glad for...
Er jo nettopp derfor jeg sliter, fordi de har ønsket seg det jeg vil kjøpe i lang tid ;)
Mine barn får ikke en haug med pakker de, så de setter pris på hver ting de får. Er ikke alle som er en stor familie som kjøper gaver til barna.. Og nei, de leker ikke med tingene på julaften, det får de heller ikke lov til av meg. Det er det vi har 1 dag til, hva er ikke mer koselig enn å stå opp om morgen å se på alle tingene som lå under tre.. Magisk er det :)

Skjønner deg jeg, er sånn selv.
Men her har jeg holdt meg til summen på 2000 som vi hadde avtalt.

Så flott å høre vi er litt fler som er litt "barnslige" når det er jul. Jeg elsker å gi bort ting, ikke bare til mine barn :)
Jeg har fått summen opp på 1500 så da skal jeg holde meg til den :D

Her får de for 300-400 hver:) holder i massevis:)

Back
Topp