Agnete
Forumet er livet
Vet hvordan du har det, her har det blitt klær og leker for mange, mange tusen.Farlig å gå på kjøpesentre.
Godt jeg ikke er alene, følte meg veldig alene her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet hvordan du har det, her har det blitt klær og leker for mange, mange tusen.Farlig å gå på kjøpesentre.
Godt jeg ikke er alene, følte meg veldig alene her![]()
Jeg pleide alltid å kjøpe billigst mulig til tantebarna mine, mens foreldrene deres brukte flere tusen. Var ALLTID mine gaver som ble populæreEr ikke nødvendigvis de dyreste gavene som er mest pop![]()
Mast siden han var 10 mnd, da?I år får guttungen på 2 år en elektrisk traktor til 2499 kr men den er både fra meg, min mamma og min stefarvalgte å kjøpe den til han i år for han har mast etter en sånn traktor i godt over 1 år nå
![]()
Mast siden han var 10 mnd, da?(Skjønte hva du mente, altså, fikk bare et litt festlig syn på netthinna av en snakkende baby
)
Gi de noe de virkelig vil ha, ikke mye forskjellig. De setter mer pris på det om det er færre ting. Mange ting og mange pakker mister de interessen for å åpne om det første de åpner er veldig spennendeNå er det snart jul og vi må handle julegaver til barna våre!
Jeg elsker å gi de gaver, og synes de får så lite gjennom året.
I år har jeg og min kjære blitt enige om at vi skal ikke handle for mer enn 1000 til dem... Jeg har allerde sprengt det budsjettet med bare tankene på hva jeg vil kjøpe. Minste har jo bare arvet leker og eldste ønsker seg jo hele leketøysbutikken.
Så hvordan klarer dere å holde budsjettet deres?![]()
Jeg vil jo gi mine barn hele verden, og jeg blir litt som en unge på leketøysbutikken.
Sånn egentlig hadde de trengt klær![]()
Gi de noe de virkelig vil ha, ikke mye forskjellig. De setter mer pris på det om det er færre ting. Mange ting og mange pakker mister de interessen for å åpne om det første de åpner er veldig spennende
Skjønner deg jeg, er sånn selv.
Men her har jeg holdt meg til summen på 2000 som vi hadde avtalt.