Klarer ikke å holde det hemmelig

AskEmbla

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
FebbisBebbis2021 ❄️
Utmarsj 2024
Er det flere her som egentlig vil holde det hemmelig, men som ikke klarer å holde kjeft? :bored:
Jeg og samboer er liksom enige om at vi ikke skal si noe på flere uker enda, men jeg sliter så med å holde munn. Det kribler inni meg av trang til å rope det ut til alle. Vil så gjerne si det allerede nå. Samtidig vil jeg overraske familie og venner seinere :facepalm: ikke lett når man er så bobblende glad.

@AskEmbla vi skulle liksom holde det hemmelig, men har ikke sjans når vi treffer på folk som vi ønsker å si det til. Plutselig vet nesten alle vennene våre det:hilarious:
Det er jo så fint og kjekt! Hans første barn, og det er jo så stort. Vanskelig å holde tett da:cat:

De kommende storesøsken og min far får vite det etter TUL 30.4, og hans foreldre får vite det dagen etterpå. Gleder oss til å fortelle det til de!❤️

Her vet de fleste av innerste krets av familie og venner det allerede, samt et par kollegaer. Når vi valgte å være åpne om når vi skulle inn til inseminasjon funket det dårlig å holde noe hemmelig i etterkant:p

Vi fortalte det tidlig til nærmeste familie, og nå vet to vennepar det også. Det er de vi uansett hadde kommet til å prate med om det hvis det ikke skulle gått veien.
Etter TUL tenker jeg vi går bredere ut fordi vi er så dårlig på å holde på hemmeligheter :angelic:

Vurderer å bare si det til alle sammen nå :laughing002
Samtidig hadde det vært gøy å ikke si noe, og se hvordan folk reagerer når det begynner å synes. Om de tør spørre :laughing001 ikke lenge siden noen spurte om nr 2 var på vei:confused3

Har sååå lyst til å fortelle det til alle, men er jo alt for tidlig. Har delt med ett par venninner, bare for å ha noen å skravle med. Men resten må nok vente.

Her har vi vært helt åpne når det kommer til svangerskap :) dette er nr 2 for oss om alt går etter planen. Vi har alt sagt det til venner og familie, sa ifra tidlig med nr 1 også :) vi mista 6x før vi fikk nr1, så vi er tidlig ute med å fortelle for eventuelt all støtte og jubel vi kan få <3

Har fortalt det til nesten alle irundt meg:oops: tenkte og holde det hemmelig fram til minst uke 12. men siden jeg plages med svangerskapskvalme så lar ikke det seg gjøre. :wacky:

Har fortalt det til nesten alle irundt meg:oops: tenkte og holde det hemmelig fram til minst uke 12. men siden jeg plages med svangerskapskvalme så lar ikke det seg gjøre. :wacky:

Samme her, måtte si fra til alle på jobb i dag. Hadde ikke sjans å holde det hemmelig :yuck:

Ellers har vi fortalt deg til nærmeste familie, de ønsker vi støtte fra om ting ikke skulle gå veien. Jeg har også sagt det til en av mine beste veninne, som jeg går tur med nesten hver kveld. Greit å fortelle hvorfor jeg ikke kommer til å være helt i form en stund.

Samboeren fortalte det med et uhell til en sladre glad kompis. Han tok snap av datteren vår som lekte med noen solbriller... mens hun hadde "jeg skal bli storesøster" body på :hilarious:

Har sagt det til nærmeste familie og venner! Vanskelig å holde det henmelig, når alle vet at vi prøver å bli gravid:) tenker også at vi ville fortalt det til nærmeste venner og familie hvis det ikke skulle gå veien, så derfor synes jeg det er fint St de vet.

Er gravid via IVF, og vi har vært ganske åpne rundt hele prosessen. Jobber på en liten arbeidsplass med enkelte arbeidsoppgaver som jeg ikke kan utføre som gravid, så der vet alle det. Nærmeste familie og venner vet det, nettop pga IVF, men tenker å gå litt bredere ut etter uke 12 da vi hadde en SA etter første forsøk. Jeg er generelt en åpen person, og har veldig nært forhold til både foreldrene mine og broren min. Så de har visst alt hele veien i IVF-karusellen, både opp- og nedturer :Heartblue

Back
Topp