Klarer ikke å drikke kaffe

Studentmor

Blir kjent med forumet
Noen flere som har problemer med å drikke kaffe? Savner det veldig, men synes det smaker veldig ekkelt og får halsbrann av det. Kommer det til å gå over etterhvert? Er 18 uker på vei nå...

Er 19 uker nå og syns etterhvert at kaffi er godt igjen. Men en skal ikke drikke mye kaffi så jeg drikker bare litt på jobben :-)

Jeg er 20 uker og kan drikke noe kaffe igjen. Men maks 1-2 kopper. Får også så utrolig høy og kraftig puls, og det er jo ikke noe særlig det heller:/

Jeg greier kanskje en kopp om dagen for tiden... Jeg som drakk 20 kopper før :-p uheldigvis har vi kakao på kaffemaskina på jobb så er vanskelig å motstå når vanen for å få dit å hente seg noe er så innarbeidet :-p

Jeg drikker bare litt latte og lignende nå, klarer ikke jobbkaffe. Det er nok veldig normalt :)

Eg var også kjempe gla i kaffi,men klare hverken lukten eller smaken av kaffi lengre. Savner og kaffien til tider, for eg trenge å våkna med kaffi. Håpe det komme seg etterkvert!!​

Jeg har ikke klart kaffe i noen av mine svangerskap, med førstemann sluttet jeg før jeg viste jeg var gravid pga at jeg ble så uggen :P Med de to jeg har har jeg drukket en iskaffe (type med melk og is) mot slutten av svangerskapet, men svart kaffe som jeg normalt drikker rikelig av klarer jeg ikke.

Jeg drikker kaffe nå og da, men det er ikke lenger et must for å starte dagen f.eks. Men det er fordi jeg hadde vanen med kaffe og røyk, så når røyken er stumpa, så forsvant naturlig nok en del av kaffen også :P

Back
Topp