KLarer dere og vente?? :D

Jakobe4

Betatt av forumet
Til dere eventuelt går over tiden med og teste?? Eller hvor mange dager etter eggløsning begynner dere og teste??? 


KJenner jeg gleder meg til og begynne og teste...Gruer meg og litt, redd for og bli super skuffa, for dette er virkelig planlagt og ønsket! 
 
Jeg har noen gtester liggende, men jeg er litt sånn...tør ikke teste med det første. Det gjorde jeg ikke med lille jeg har heller
 
Jeg er jo testoman da ;) fikk nettop 50 stk ekstra sensitive g-tester i posten.. Så regner med jeg begynner å svi av noen i helga.. Du vet det at plutselig kan det jo være en strek der.. Haha, det er tragisk i know, men cant help it ;)
 
JA hadde jeg hatt 50 stk hadde jeg og svidd av noen :D Hvor har du kjøpt di hen??
HAr bare 4 stk jeg så tvi holder på dem fram til jeg vet en kan...Men lurer på om jeg må få tak i flere... Har eggløsning nå , så da kan jeg vel begynne og små teste til uka :P 

Sjanetti skrev:
Jeg er jo testoman da ;) fikk nettop 50 stk ekstra sensitive g-tester i posten.. Så regner med jeg begynner å svi av noen i helga.. Du vet det at plutselig kan det jo være en strek der.. Haha, det er tragisk i know, men cant help it ;)


 


Jakobe4 skrev:
JA hadde jeg hatt 50 stk hadde jeg og svidd av noen :D Hvor har du kjøpt di hen??
HAr bare 4 stk jeg så tvi holder på dem fram til jeg vet en kan...Men lurer på om jeg må få tak i flere... Har eggløsning nå , så da kan jeg vel begynne og små teste til uka :P 

Sjanetti skrev:
Jeg er jo testoman da ;) fikk nettop 50 stk ekstra sensitive g-tester i posten.. Så regner med jeg begynner å svi av noen i helga.. Du vet det at plutselig kan det jo være en strek der.. Haha, det er tragisk i know, men cant help it ;)





Kjøpte de på ebay, 50 stk for 46 kr!! :) det er jo nesten gratis jo... Så er bare handle inn hvis ikke spiren skulle sitte! (noe jeg krysser fingrene for at den gjør). =)
 
Jeg har ett veldig avslappet forhold til dette med å teste. Første gang så gikk jeg til legen for å teste, skjønte ikke at jeg var gravid og var i sjokk da de sa det. Andre gangen mistet vi først, da testet jeg 2 dager etter forventet mens. Jeg og eldste jenta hadde vært på ferie hos familie i tre uker så jeg tenkte det var stress som gjorde at den var forsinket. Men vi mistet mandagen og jeg testet positivt om fredagen. Da jeg ble gravid igjen rett etter at vi mistet så følte jeg det på kroppen men ville ikke kjøpe test, til slutt ba jeg samboeren om å kjøpe inn test og da var den positiv. Denne gangen har ikm 28 september men jeg kommer sikkert til å være så opptatt med skole og alt sånn at jeg sikkert ikke kommer til å tenke over at mensen ikke kommer. Rart dette her.
 
Jeg ble plutselig testoman forrige pp,så regner med det blir å svi av noen før IKM:p

Nå har jeg til min store skuffelse bare 4 stk liggende så jeg tenker at det blir nok til å begynne testingen 10 dpo,også hver 2.dag fremover:) prøve å holde meg i skinnet denne gangen!
 
Aldri brukt så mange som nå, men nei klarer ikke å vente til ikm desverre.. Kjøper også på ebay
 
Hvordan gjør man dette på ebay da?? Noen som vil forklare....JEg er så idotisk på data...
 
Jeg kommer nok til å svi av en test i morgen selvom det er litt for tidlig.. Men så utålmodig som jeg er, så greier ikke jeg å vente lenger! Blir jo gaaaal av det her! ;)
 


nica84 skrev:
Jeg kommer nok til å svi av en test i morgen selvom det er litt for tidlig.. Men så utålmodig som jeg er, så greier ikke jeg å vente lenger! Blir jo gaaaal av det her! ;)

Hvor mange dager etter eggløsning er dette da??
 


nica84 skrev:
Jeg kommer nok til å svi av en test i morgen selvom det er litt for tidlig.. Men så utålmodig som jeg er, så greier ikke jeg å vente lenger! Blir jo gaaaal av det her! ;)

Hvor mange dager etter eggløsning er dette da??
 
Back
Topp