Huff, her fikk moren min vite det en time etter at jeg hadde tatt testen, og da var jeg bare 3+3 uker på vei.... Jeg var på besøk hjemme hos mor og far uten mannen, og han ville veldig gjerne at jeg ikke sa noe så tidlig. Men tror du ikke noe av det første jeg sa var "Jeg har lyst til å gjøre noe, men jeg får ikke lov av ..." Ikke rart mor gjetta et jeg var gravid og sprekkeferdig. Jeg sa til mannen min at hun gjetta det, men han blei ganske skuffa da han fant ut at jeg hadde lagt veldig opp til det. Samme dag måtte jeg også si det til søstera mi, for typisk nok hadde jo ungene hennes fått vannkopper, og jeg hadde fått påvist i sist svangerskap at jeg ikke har hatt det.
Ei venninne har vært veldig nysgjerrig på når vi skulle få barn, så jeg fortalte henne det når vi "satte i gang". Fikk smser med spørsmål om jeg hadde fått positiv test fra ei uke etter el, så hun fikk også vite det veldig tidlig.
Er visst ikke så flink til å holde det hemmelig, jeg, selv om mannen min og gjerne vil at vi skal begrense hvem som får vite det.