Klarer dere å holde på hemmeligheten?

*lille*my*

Glad i forumet
Jeg bare måtte si det til min mor i går emoticon ....det er rart med det, det blir liksom mer virkelig når andre vet det også. Skal på en konsert med noen venninner om 2 uker...kommer ikke til å slippe unna spørsmål da når jeg ikke drikker, sprekker nok før 12 uker denne gang ja...

Er jo helt umulig å holde det skjult hvis man er en som vanligvis takker ja til en øl eller et glass vin..hehe...emoticon 

Jeg vet. Føler det på akkurat samme måte! Sambo ville fortelle sine foreldre, og da ønsker jo jeg å si det til mine også..Så da vet alle de det + kommende tante.
Noen på jobben vet det snart, da vi skal ha middag med noen av jentene på jobben med noe attåt. Det er så mange som snakker om barn på jobben nå at de kommer til å avsløre dette med en gang. Akkurat den dagen det er gått 12 uker, drar vi 2 uker til syden med to vennepar med barn, og da kommer det også til å komme ut.Hadde egentlig lyst til å vente med å si noe helt til det ikke gikk lenger jeg..:S Men den gang ei!

Ikke noe problem å holde på den :D

Går på piller som gjør at jeg ikke kan drikke alkohol, så det er min beste unnskyldning :D

I tillegg vil jeg ikke fortelle noen før etter uke 12 uansett :)

jeg har sagt det til hele familien på begge sidene og mange venner :) fikk så god støtte når jeg mista sist at jeg vil at alle skal vite det i tilfelle det går galt igenn (noe det ikke skal!) pluss at jeg elsker å se uttrykkene når jeg sier det til folk ;)

Jeg vil ikke si noe før uke 12, men spørs hvor lenge jeg klarer å holde meg. Men jeg var i 30 års dag i helgen, og drakk alkoholfri vin og drinker fra baren hele kvelden. ingen som merket noen ting, for alle var så funne at de trodde jeg også var full. Skal i 25 års dag på onsdag, da skal jeg helle druejuice på en vinflaske, for jeg synes det smaker myyye bedre enn den dårlige alkoholfrie man kjøper på polet

Jeg klarer ikke å holde på den. det skal være helt sikkert!

ååååååå jeg har bare lyst å skrike det ut til alle!!!!!!:-) Har fortalt det til alle i min familie, men ikke barnefaren sin. Han ville vente til jeg var 3 måneder :-) Og det forstår jeg! håååååper bare spiren klorer seg fast emoticon

Vi skal holde det hemmelig til over sommerferien iallfall! emoticon 

vi kommer ikke til å si noe før vi har kommet til 12 uke, til familien vår. å det tror jeg blir veeeeldig vanskelig for meg ja:P er kun nærmeste venninner som vet det til nå da

Det er jammen ikke lett nei...jeg skulle på kino med ei venninne i går, men endte opp på spontan grillfest sammen med mange andre...heldigvis var det så mange (og så liten leilighet/balkong) at ingen la merke til at jeg bare drakk vann...emoticon

Hadde det bare vært ene venninna mi kunne jeg sagt det til henne, men ville ikke si det foran alle de andre som var der.. puh..mye sosiale greier med alkohol om dagen altså! Godt jeg skal reise bort neste uke, og slipper å "lyge" emoticon

Foreløpig vet bare jeg og min kjære det. Han dør etter å fortelle det, men jeg er bittelitt avventende kjenner jeg:-) Kommer nok til å fortelle det til ungene om en uke eller to, og etter det tipper jeg at det går slag i slag:-) Har så lyst til å fortelle det til mine to kjære bestevenninner, men vi må si det til familien først syntes jeg...

Håper vi klarer det, vil helst vente til uke 12 siden jeg har mistet en gang tidligere.

Akkurat nå er det BARE jeg som vet det, har ikke sagt det til typen enda ;p

Har sagt det til søstern og mine to beste venniner.. + mannen da selsagt:) Så no har eg liksom sagt det til noken, så behovet for å fortelle det er der ikkje meir:)
Men gleder meg til å dele det med alle!

Jeg kjenner at det sikkert går fint denne gangen. Vil vente til uke 12 nå, siden det gikk galt i uke 9 sist. Blir nok verre for sambo! hehe!!

Jeg fortalte en venninne med en gang vi testet positivt!

Bortsett fra henne tenker vi å vente til 10 uker før vi forteller familien, og 12 uker før vi forteller 'resten av verden'..  Spørs om vi klarer det da emoticon

Me tenke å venta så lenge så mulig, men spørst koss da går :p eg skal bu heima hos min foreldre i 5 veker i sommar og jobba litt. Er no 4 veker på vei, vil vel vere ca 6 veker når eg reiser.
Eg har ei venninna eg har veldig lyst å fortella da til, men saboeren min meine me må fortella da til familien før venner...

Nåken som har spesielle plana når dei skal fortella da?

Nei, det klarte vi ikke. Fant ut i dag at jeg var gravid og har i løpet av dagen sagt til til min storebror og noen venner av sambo fikk vite når vi var på Mat og Ølfestivalen i Oslo i dag

Back
Topp