Klarer bebisene deres å smake på tærne?

Bkno1748562

Forelsket i forumet
Hehe! Her har jenten min akkurat funnet beina og holder på dem når vi tuller på stellebordet:D Hun prøver å ta foten inn i munnen, men klarer det ikke enda, og hun blir så sint når det ikke går :P Innimellom glipper hun taket på foten så hendene flyr i fjeset på henne, jeg ler meg i hjel og hun ser dumt på meg.. :P
Har bebisene deres funnet beina sine?
Lurte på om min var litt sent ute da jeg har tenkt at den gode, runde magen stod litt i veien :P hihi :D

Da er vel din ganske tidlig. Da vi hadde fysiotime med barselgruppa sa hun at det pleide å komme i 5 mnd alderen. Her er det ikke antydning en gang.

Her har beina nettopp begynt å nærme seg henda. Så tror ikke det er mange dagene igjen før hun får tak i de.. hehe hu er så søt når hu ligger nesten som en ball. Straks 4 mnd :)

Vårt knøtt er opptatt av beina sine ja, men når dem bare så vidt innimellom :) Hun er nettopp blitt tre måneder og har vel de siste to ukene vært opptatte av dem og prøvd å nå dem. Og blir stadig flinkere :)

Min er 5 mnd og får tak i knærne sine, så er nok en stund igjen her enda..

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Da er vel din ganske tidlig. Da vi hadde fysiotime med barselgruppa sa hun at det pleide å komme i 5 mnd alderen. Her er det ikke antydning en gang.
Hehe! Hun er 4mnd 2. feb da!:) Nå gjør hun ikke annet enn å ta beina sine! Uroen over stellebordet kan bare gå og legge seg!:P

Snuppa her tar på tærne! Men ikke i munn ennå.. 3,5måned:) alle babyer er forskjellige!

Har ikke vist noen tegn til det foreløpig nei :) men har begynt å løfte de høyt opp og studerer de da ;)

Back
Topp