Klare for en til?

[:D]Min gutt er født i september 06 og jeg har termin i mai jeg også![:)]
 
Min lille Therese blir storesøster snart,og hun er 13 monder nå.Jeg har termin den 16 Februar.Så det blir spennende.[:D]
 
ORIGINAL: 4 barnsmor

Benjamin blir storebror om 4-5 uker.



-----------------------------------------------------------------------

For 4 dager siden ble Benjamin storebror til Nikolai.



Jeg har to jenter i tillegg til guttene, så da blir det ikke flere barn her i huset.
 
er 13.mnder mellom mine små...
en gutt som ble fødet 11.mai.06 å ei jente som ble født 21.juni.07..

bli nokk en til,å selv om jeg er klar for det,blir det  ikke riktig ennå[:D]
 
Skulle iallefall ha to år mellom mine, men så ble jeg plutselig gravid å mista etter to mnd[:(] Men da var jeg jo innstilt på to tette så nå vil jeg jo ha en til.. men stresser ikke med det da,det som skjer det skjer![:)]
 
Nei, vi vil vente en stund enda...
 
ville egentlig vente litt til men når prev ikke funker[:)] tulla er født i des 06 og minsten er ventet i april 08, så det blir 16mnd mellom dem[:D]
 
Ja her blir det 20 mnd mellom mellomste og yngste[:D]
 
 
Min 15 monder gammle jente blir storesøster i Februar.Jeg har termin den 16.
 
Julius har allerede blitt storebror han [:D] 
 
10 mnd på dagen i mellom storebror og lillebror [;)][:D]
 
Amalie født i februar 2007 skal bli storesøster i juni i år.
 
tror nok ikke lillegutt her blir storebror noen gang,i hvertfall er de leeenge til. syntes det holder med en jeg,selv om han er verdens snilleste:)
 
jeg beynner å bli klar for en till...gubben vil ha mange barn så vi må vel bare komme igang. men jeg kan tenke meg at det blir en spire til høsten en gang..da blir det litt over to år mellom lukas og neste nurk. 
 
 
Isa og Aurora får nok ei lillesøster i juni...[:)]
 
Begynner å bli klar for en til nå ja....men hadde vært godt med noen måneder til med kroppen min helt for meg selv-men det som skjer-det skjer[;)]
 
Min datter ble født i juli 2006 og nå venter vi en gutt i mai 2008.[:)] Så det blir 1år og 10 mån. mellom dem. Jeg synes det er deilig med små babyer i huset![:D]
 
JA, nå er vi endelig klare for en til, men spørs hvorlang tid det tar da.
Gikk foert med nr.1, har bare en følelse av atdet tar lengre tid nå [8|]
 
Har lyst på en til ja [:)]
 
Klar og klar??? [;)] Uansett blir visst gutten min storebror til to på sensommeren
 
Back
Topp