Klare for en til?

nestemann er planlagt men vi får se...
 
Sivert er 15 mnd 30. september, å 4. okt blir han storebror til en gutt[:D]
 
Sigrid født april 06 blir storesøster i løpet av et par dager håper jeg...
 
Jørgen kommer nok ikke til å bli storebror.
Har ikke tenkt å få flere barn. Har to flotte prinsesser og en go'gutt og synes det holder[:D][:D][:D]
 
Jenta vår blir storesøster når hun er 2 år og 1 måned.[:)]
 
hadde håpet snuppa skulle bli storesøster da,, vi har prøvd ett år nå, uten hell[:(]
 
Nicholas blir 1 år om en uke og skal bli storebror i mars [:)]
 
Skal snakke med Haukeland om å sette inn 1 av mine egg....hvist ikke det er noe på gang alerede her[;)]
 
Ingen søsken her, enda!
Jeg har veldig lyst til at Nora skal få en søster eller bror, men
det får nok vente litt til :)
Hun ble 1 år i går, så haster ikke sånn veldig med en gang :)
 
her i huset blir d ikke noen søsken til madelen enda. jeg skal gjøre ferdig skolen hadde jeg tenkt,og sambo er ikke klar for en til riktig enda. men d skal ikke gå mer enn 3-4 år mellom dem.
 
Tulla vår ble født 15. november `06 og hun blir storesøster i april/mai `08.
Det var ikke planlagt, hadde tenkt å studere og bygge hus først, men nå som det er faktum er h*n
hjertelig velkommen! Det blir fint for ungene etterhvert at de er jevngamle [:)]
 
Benjamin blir storebror om 4-5 uker.
 
 
 
-----------------------------------------------------------------------
 
For 4 dager siden ble Benjamin storebror til Nikolai.
 
Nå er det klart, 1 november slutter jeg på pillen å da må det skje[:D] gleder meg veldig ass[;)]
 
Jeg har en i magen som venter på å få se sin storesøster på 1 år.D blir koselig,gleder meg veldig 
 
vi er ikke helt klar for det her ennå!!
 
men håper det vil skje en gang i fremtiden[:D]
 
jeg er klar som bare det men tror vi venter til sommeren når jeg er ferdig med utd og har fått jobb, som det ikke er noe problem med i min utd[;)]
 
dytt
 
Ja, er klar for en til!
 
Ønsker veldig at lillemann på 1 1/2 skal få et søsken å leke med gjennom oppveksten [:)]
 
Har to gutter fra før, kanskje kommer det ei jente denne gangen??[8|]
 
ORIGINAL: ~Fiorellina~

Hvor mange av ettåringene blir storesøsken etterhvert?

John Ruben (født i Januar2006) skal bli storebror i mai07[:)]

 
Min 1-åring forblir minstemann[:D] Han får nøye seg med en storebror og en storesøster[:D]
 
Her blir det nok lenge til, om det blir i det heletatt. Jeg ønsker meg flere barn av hele mitt hjerte, men jeg har ikke overskudd til flere på flere år enda. Jeg har gitt meg selv sju år på å bli rede, og blir jeg ikke det innen da, blir det ikke flere. Jeg vil heller være en god mor for Frida enn en dårlig mor til to.
 
Back
Topp