Klar veske fra brystene

Bekkem

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Oppdaget i dag at det kommer litt klar veske fra brystene mine når jeg klemmer litt på brystvortene.
Hegg at lest at melk først kommer ett par dager etter fødsel, så lurer på om noen vet hva dette er? [emoji28][emoji85]

Man kan få litt melk i puppene allerede 2-3 mnd inn i svangerskapet, noen lekker litt uprovosert også. Null stress

Passa tantebarnet mitt på 8uke i helga mens mora va i dusjen. Skulle ikke mye sutring til før bh-en min faktisk va våt

Helt vanlig at råmelk er blankt :) min er også det nå, av erfaring vet jeg at den blir hvitere/gulere på slutten.
Syns det er fantastisk hvordan kroppen vår fungerer[emoji7]

Helt vanlig at råmelk er blankt :) min er også det nå, av erfaring vet jeg at den blir hvitere/gulere på slutten.
Syns det er fantastisk hvordan kroppen vår fungerer[emoji7]

Ja den er veldig fantastisk [emoji4] og ganske morsom [emoji23] Hadde ikke sett for meg denne jeg, så sikkert derfor jeg fikk litt sjokk [emoji13]

Hatt det siden uke 15 jeg.. :hilarious: Heldigvis ikke så store mengder!

Her også :) har våknet flere morgener med stivnet «gugg» på brystvortene. Så skjønner at noe har kommer ut :knegg:

Her har det ikke kommet noe ennå [emoji28] Har ikke vært en som lekker melk, heller ikke råmelk, og er forsåvidt litt glad for det da [emoji28][emoji85] Har ikke trengt innlegg i ammetiden en gang, kun ull pga kulde og at jeg har vært livredd for brystbetennelse (fikk det sist, og det var forferdelig vondt..), så mitt tips til dere som allerede lekker litt: Bruk ullinnlegg i BH’n!

Har ikke merket noe lekkasje, men hunden har plutselig blitt veldig til å snuse på brystvortene når den er i fanget for kos. I tillegg bet den meg såvidt igjennom klær og pleddet en dag, så mulig den merket det lukter annerledes?

Back
Topp