Klar til jul?

Snickers

Gift med forumet
Det er så stille i juletråden, at jeg liksågodt spør her, jeg! Hihi!

ER DU KLAR TIL JUL?

Jeg er relativt klar. Det er noen ørsmå ting som må ordnes først, men jeg har det meste under kontroll. Julekortene er sendt, og jeg simpelthen eeeeelsker å gå til postkassen om dagen! Gøyeste som finnes er julepost!

 
Ja jeg er så og si i rute nå. Fått handla de fleste julegavene og har fått levert en del av dem også.
Men jeg har selvsagt igjen en del handling til jula da, men det rekker jeg vel å ta enda skulle man tro :)
 
føler at vi er i rute .. har noen julegaver igjen , men de regner jeg med å bli ferdig med i førsten av neste uke .. julehandelen tar jeg også neste uke tror jeg .. ellers har vi forløpig bakt 3 slag ; så blir ett par til . julekorta ligger klar til posting
 
Tja, er jo son noke lunde klar.. men så gjør vi ikkje så kjempe masse vi da :) tar det som det kommer.
Har hatt to bakedager med Vesla. så vi har masse pepperkaker og kakemenn. Det holder det for oss :)
Vi vasker vanlig husvask.. som vi gjør en gang i uka. ikkje noke nedvask av tak, vegger og skap her i gården.
de aller fleste juleagaver er kjøpt inn.
Pynting har vi tradisjon for å gjøre lillejulafta. men har fått opp adventsstjerner og lysestaker da :)
julekortene er sendt:)
13 skal vi bake lusekatter :)
 
Har fortsatt noen gaver igjen og må få sendt avgårde julekortene en av de nærmeste dagene ihvertfall..skal også dele ut gaver til helga, etter det er jeg klar
 
Her er julekortene sendt (og takkekorta etter bryllup), i tillegg har eg ordnet alle julegåver og dei som skal sendes, er sendt og kommet fram. Eg har pyntet pepperkaker, det blir ikkje baking i år.

Eg skal handle inn mat til jul, samt eit par fleire pepperkaker, kjøpe marsipan og smelte litt sjokolade og det blir marsipanen i år. I tillegg skal eg lage 2!! delfiakaker Og så kjøpe eg jo inn litt godis også

Så dette ordner seg nok, shopping av mat går nok fint, bare ha handleliste det
 
Jeg har litt småtterier igjen :) Lufte dyner og puter, skifte sengetøy og vaske i helgen :) Trille ut litt marsipan og få enda mer julestemning om det går an :) hehe..
Også har vi gaven til snuppa igjen :) men den må vi shoppe sammen så vi må sikkert ta den i helgen også :) 

Ellers så er vi i boks :) har levert de fleste julegavene også :) 
 
nei  har ikke handlet julegaver, fått opp julepynten, tatt julekort bilde, lagd kalender.. uff  

det har bare vært rot de siste ukene grunnet eksamens forberedelser og myyye sykdom så jeg henger laaaangt etter dessverre 
 
Back
Topp