Klar til å hugge hode av solkrem???

ORIGINAL: lemo

He, he, må si jeg er imponert over at du har klart å tie så lenge jeg da. Her sprakk bobla kun minutter etter at testen var positiv[8D]

Så søt du er som spør[:)] Snuppa har heldigvis vært 100% frisk de siste to ukene. Krysser fingrene for at det fortsetter! I tillegg har hun vært en drøm å legge og sovet neste hele netter[:D]

Må holde oss oppdatert på ultralydbesøk og graviditeten generelt da[:)]

Ja er i grunn veldig overasket av meg selv :p

Det var kjekt å høre lemo, hååååper det forsetter slik da :-))

Jepp skal holde dere oppdatert, solkrem forlater dere ikke enda, men må nok gå tilbake til mitt gamle nick nå :-)

ORIGINAL: Enaj

Gratulerer så mye.
Jeg trodde virkelig på deg når du skrev som Bloomen at det ikke var deg, føler meg nesten litt lurt her [&o]

Off ja Enaj, det var deg jeg fikk vondes samvittighet over :-S

*B E K L A G E R*

ORIGINAL: Nirie83

hhehehe [:D] skjønte at d måtte være deg[;)], bare gøy med litt spenning på forumet hihi [:)]
gratulerer så masse!![:D][:D][:D]

sign[:)]

Gratulerer så masse med et lite aprilmirakel på vei!
Syns du har gjort en strååålende jobb med og holde oss desemberdamene på pinebenken så lenge! Du har virkelig skapt mye hodebry og grubling.
Vi har godt av litt action her inne!
[:D]

Har svangerskapet vært bra så langt?

gratulerer så masse[;)]

ORIGINAL: Rosica

Syns du har gjort en strååålende jobb med og holde oss desemberdamene på pinebenken så lenge! Du har virkelig skapt mye hodebry og grubling.

Taaaakk :-)) Ja jeg har vært go :p

Hmmm hva skal jeg si, det kunne iallefall vært værre [:D] men også mye bedre, slik som sist [:)] Denne gang har jeg vært kvalm, drit trett og sliten. Men har jo litt med at jeg er på jobb hver dag! Men denne siste uken har alt vært mye bedre :-)) Lurer på hva jeg har i magen, tror det er enda en flott gutt [;)] Og hva med deg i forhold til sist? [:D]

gratulere så mye[:D]...

ORIGINAL: Sunkissed©

GRATULERER!! Så hyggelig :))))

Du er søren meg god altså, Bloomen!!!
Jeg var nesten sikker på at solkrem bare var oppspinn!
Gratulerer så mye!

ORIGINAL: solkrem

ORIGINAL: Rosica

Taaaakk :-)) Ja jeg har vært go :p

Hmmm hva skal jeg si, det kunne iallefall vært værre [:D] men også mye bedre, slik som sist [:)] Denne gang har jeg vært kvalm, drit trett og sliten. Men har jo litt med at jeg er på jobb hver dag! Men denne siste uken har alt vært mye bedre :-)) Lurer på hva jeg har i magen, tror det er enda en flott gutt [;)] Og hva med deg i forhold til sist? [:D]

Formen denne gangen har vært litt varierende. Jeg har vært ekstreeemt trett, noe jeg ikke kjente noe til sist. Litt småkvalm har jeg vært på kveldene i starten, men det var absolutt overkommelig! I tillegg fikk jeg bekkenløsning rundt uke 18, men det regner jeg med er fordi Kristoffer fortsatt krever endel løft o.l...
Mao, to ganske ulike svangerskap. Vi gleder oss til februar! [:D]

Back
Topp