Klar til å hugge hode av solkrem???

solkrem

Andre møte med forumet
Ja da skal jeg stå frem, men først må jeg bare si at slik som dette endte var ikke helt etter planen. Det hele startet bare med at jeg spurte om et spørsmål, dere begynte å gjette hvem jeg var. Det ble jo litt morsomt, men etterhvert når dere ikke fikk vite hvem det var ble dere sure, og begynte å beskylde forskjellige folk for å være solkrem. Jeg kan jo si at dere har hatt rett et par ganger. Men jeg var sta og skulle ikke si hvem jeg var. Jeg og min mamm har holdt dette for å selv frem til jeg var 12 uker på vei! Nå er det ute og jobben min vet det, så nå er jeg klar til å komme ut. Alt dette ble jo bare latterlig tull og vas, men jeg kan ikke annet enn å le av meg selv og dere nysgjerrige desember 08 damer :-) Dere må ikke klikke i vinkel nå da????

...solkrem er bloomen [;)] Å blomen ska aldri lyve til dere mer!!! :-))

hehe, gratulerer så mye! Når er termin?

ORIGINAL: MrsPink

hehe, gratulerer så mye! Når er termin?

Takk :-)) Jo termin er 26 april!!

Gratulerer så mye med spiren[:D] Når er termin?

Jeg hadde rett!! [:D]

Gratulerer forresten! [;)]

Tusen takk alle mann :-) Koselig, og ingen sure miner til nå :-) Skrev det over også, men termin er 26 april :-) Skal prøve å komme inn til tidlig UL for klarer ikke å vente helt til slutten av november med å se den lille :-))

Gratulerer[:D]

Gratulerer så kjempemasse med spiren i magen!

Gratulerer [:)] Ut fra enkelte ting du har skrevet, så var det vel egentlig ikke så veldig vanskelig å legge 2 + 2 sammen[;)]

ORIGINAL: lemo

Gratulerer [:)] Ut fra enkelte ting du har skrevet, så var det vel egentlig ikke så veldig vanskelig å legge 2 + 2 sammen[;)]

Ja jeg vet :-S Derfor ble jeg så brått nervøs også, hehe :-)) Hvordan er det med dere har det roet seg med sykdom??

Gratulerer!! [:D] Og koselig at du endelig har kommet ut av "skapet". Foreløpig termin 1 uke etter meg du da [:D]

He, he, må si jeg er imponert over at du har klart å tie så lenge jeg da. Her sprakk bobla kun minutter etter at testen var positiv[8D]

Så søt du er som spør[:)] Snuppa har heldigvis vært 100% frisk de siste to ukene. Krysser fingrene for at det fortsetter! I tillegg har hun vært en drøm å legge og sovet neste hele netter[:D]

Må holde oss oppdatert på ultralydbesøk og graviditeten generelt da[:)]

Gratulerer med spiren[:)]

hhehehe [:D] skjønte at d måtte være deg[;)], bare gøy med litt spenning på forumet hihi [:)]
gratulerer så masse!![:D][:D][:D]

Gratulere så masse[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Azoria

Gratulerer!! [:D] Og koselig at du endelig har kommet ut av "skapet". Foreløpig termin 1 uke etter meg du da [:D]

Koselig å være på et nytt terminforum med kjente :-))

Back
Topp